ماجرای سرباز زخمی عراقی که عقب نشینی نکرد

ماجرای سرباز زخمی عراقی که عقب نشینی نکرد
جمعه 10 بهمن 1393 - 13:50

معاون فرمانده "تیپ طلایی" در استان الانبار عراق روز جمعه با اشاره به هلاکت 17 عنصر گروه تروریستی داعش در شهر رمادی، عمکرد سربازانش را ستود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از السومریه نیوز، سرهنگ "عبدالامیر الخزرجی" معاون فرمانده تیپ طلایی در استان الانبار روز جمعه از هلاکت 17 تن از تروریست های داعش و زخمی شدن ده ها تن از آنان در درگیری در شهر الرمادی خبر داد.

گروه داعش در پی حملۀ ناکام خود به پست ایست و بازرسی اندلس و شهرک پلیس در مرکز شهر الرمادی متحمل این تلفات شد.

سرهنگ الخزرجی باستایش از عملکرد نیروهای تحت امرش گفت: در این درگیری فقط یک نفر از سربازان "تیپ طلایی" زخمی شد، اما با وجود زخمی که برداشته بود، حاضر نشد برای درمان، عقب نشینی کند و همچنان به دفاع از رمادی ادامه داد.

در همین حال، یک منبع امنیتی در ستاد فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد: حملۀ ناکام داعش به منطقه الفلاحات در غرب فلوجه، به هلاکت ده ها تن از عناصر این گروه تروریستی منجر شد.

نیروهای امنیتی عراقی صبح امروز حملۀ گستردۀ داعش به منطقه الفلاحات را خنثی کردند. در درگیری شدید نیروهای امنیتی با عناصر داعش، ده ها تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و خسارت های سنگین مادی به گروه داعش وارد شد.

یک منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود، به السومریه گفت: عناصر داعش حمله خود را از شهر فلوجه آغاز کردند و با نیروهای امنیتی عراق درگیر شدند که این درگیریها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش عراق نیز به پشتیبانی نیروهای عراقی آمد و چند پایگاه داعشی ها را هدف قرار داد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها