انقلابیون بحرین: اقدامات آل‌خلیفه مانند رژیم صهیونیستی است

انقلابیون بحرین: اقدامات آل‌خلیفه مانند رژیم صهیونیستی است
يکشنبه 12 بهمن 1393 - 17:00

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه در بیانیه‌ای لغو تابعیت 72 شهروند بحرینی را محکوم کرد و اقدامات رژیم آل خلیفه را مانند رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین تأکید کرد که از بین این افراد، 50 نفر فقط به دلیل عقاید سیاسی و مخالفت با حکومت دیکتاتوری بحرین سلب تابعیت شده اند.

در این بیانیه تأکید شده است که حکومت آل خلیفه، بدون توجه به قوانین بین الملل و واکنش جامعه بین الملل و سازمانهای مدافع حقوق بشر و حتی سازمان ملل؛ از لغو تابعیت به عنوان ابزاری برای مجازات مخالفان استفاده می کند.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه تأکید کرد که آل خلیفه با حمایت واشنگتن، لندن و ریاض این جنگ  جدید را آغاز کرده زیرا منافع این کشورها به  سلب آزادیهای مردم، پایمال کردن کرامت انسانی و نقض حقوق بشر گره خورده و راهی برای باقی ماندن پایگاههای نظامی و مشاوران امنیتی و نظامی و ارتش های اشغالگر آل سعود و نیروهای سپر جزیره و نیروهای ژاندارم اردن در بحرین است .

این جنبش خاطرنشان کرد، لغو تابعیت شهروندان و اعطای تابعیت سیاسی به اتباع کشورهای مختلف به ویژه شهروندان پاکستانی، مانند اقدام صهیونیستها در فلسطین اشغالی است که با اسکان دادن شهرک نشینان بیگانه به جای مردم اصیل فسلطین، و مصادره اراضی انان به نفع شهرک نشینان صهیونیستی یهودی شکل گرفت.

جنبش یاران انقلاب 4 فوریه بحرین لغو تابعیت شهروندان را از جنایتهای جنگی و در زمره کشتار جمعی مردم اصیل بحرین دانست.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها