مسؤول عراقی: هلاکت صدها داعشی در درگیری با کردها

مسؤول عراقی: هلاکت صدها داعشی در درگیری با کردها
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 15:12

یک مسئول کرد عراقی از هلاکت و زخمی شدن بیش از 2500 نفر از تروریست های داعش در درگیری با نیروهای پیشمرگه در ماه فوریه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سعيد مموزينی " مسؤول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان در موصل در شمال عراق گفت: آمارهای ثبت شده نشان می دهد که در ماه فوریه گذشته ، 731 تروریست داعشی کشته شدند.

وی افزود که این تلفات صرفاً متعلق به درگیری های تروریست های داعش با نیروهای پیشمرگه و نیز در حملات جنگنده ها در نینوا است.

مموزينی همچنین گفت که 1850 نفر از عناصر مسلح داعش نیز در ماه فوریه در این درگیری ها زخمی شدند و نیروهای پیشمرگه پس از پی بردن به تاکتیک های نظامی داعش در نبرد با آنان توانستند که تلفات زیادی به عناصر داعش وارد کنند.

مسؤول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان، 18 فوریه گذشته گفته بود بیش از 7800 نفر از عناصر مسلح داعش در درگیری با نیروهای پیشمرگه و در پی حملات هوایی به شهر موصل به هلاکت رسیدند.

" جبار یاور" دبیر کل وزارت پیمشرگه در منطقه کردستان عراق روز 4 فوریه در نشستی خبری گفته بود که در درگیری میان عناصر داعش با نیروهای پیشمرگه در فاصله دهم ژوئن 2014 تا سوم فوریه 2015 ، 999 نفر از نیروهای پیشمرگه کشته و 4568 نفر از آنان مجروح شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها