وزیرخارجه آمریکا و دفاع تمام عیاراز صهیونیست ها

وزیرخارجه آمریکا و دفاع تمام عیاراز صهیونیست ها
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 18:38

العالم - وزیر خارجه آمریکا با چشم پوشی از جنایت های اسرائیل ، فعالیت شورای حقوق بشر سازمان ملل در افشای موارد نقش حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی را اقدامی از روی هوس ارزیابی کرد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جان کری ادعا کرد که هوس شورای حقوق بشر سازمان ملل برای متهم کردن اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، کارکرد کل این سازمان را زیر سئوال می برد.

وی با تاکید برحمایت از رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ما با هر گروه و عضوی در سازمان ملل متحد و یا خارج از آن که سعی کند مشروعیت اسرائیل را مخدوش یا به طور سازمان یافته آن را از صحنه حذف کند، مقابله می کنیم.

کری به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد که 47 عضو دارد، پیشنهاد کرد که درباره آنچه وی نقض گسترده حقوق بشر در شرق اوکراین که تحت سیطره جدایی طلبان خوانده، تحقیق کند.

وزیر خارجه آمریکا با ادامه توهین های خود به شورای حقوق بشر سازمان ملل، افزود: از این شورا می خواهم که چشم خود را باز کند و گمراه نشود؛ به کریمه و سایر مناطقی که تحت سلطه جدایی طلبان است نگاه کنید که مردان، زنان و کودکان در آن قربانی می شوند.

دولت آمریکا از حامیان اصلی جنایت های رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین است و هرگاه کشور یا فردی از حقوق فلسطینیان دفاع کند با هجوم مقام های کاخ سفید مواجه می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها