حماس تجهیزات نظامی خود را بازسازی می کند

حماس تجهیزات نظامی خود را بازسازی می کند
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 23:19

العالم - یکی از فرماندهان گردانهای عزالدین قسام گفت: هرگونه تلاش برای متوقف کردن حماس شکست خواهد خورد و این جنبش تجهیزات نظامی خود را که در حمله رژیم صهیونیستی آسیب دیده بازسازی می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مروان عیسی" فرمانده یکی از گردانهای عزالدین قصام شاخه نظامی حماس در یک نشست علمی که توسط دانشگاه غزه ترتیب داده شده بود، گفت: در حال حاضر آمادگی رویارویی با رژیم صهیونیستی را نداریم اما تلاش می کنیم که در آینده توان ما برای مقابله چند برابر شود.

وی که به ندرت در تجمع ها ظاهر می شود در این نشست افزود: ما به عملیات ساخت موشک ادامه می دهیم و سخنان دشمن در این رابطه برای ما هیچ ارزشی ندارد.

رژیم صهیونیستی جولای گذشته با حمله ویرانگر خود به باریکه غزه حدود دو هزارو 200 فلسطینی که اکثر قریب به اتفاق آنها را شهروندان عادی از جمله زنان و کودکان تشکیل می دادند به شهادت رساند.

مقاومت فلسطینی نیز 64 نظامی رژیم صهیونیستی را در این تجاوز به هلاکت رساندند.

عیسی همچنین با اشاره به حکم دادگاه مصری در تروریست نامیدن حماس تاکید کرد: تمام تلاش های منطقه ای و بین المللی برای محاصره جنبش حماس و شاخه نظامی آن شکست خواهد خورد.

وی افزود: ما با هرکسی که به ما سلاح بدهد هم پیمان می شویم اما به کسی وامدار نخواهیم شد.

دادگاه امور فوریتی مصر روز شنبه با صدور حکمی جنبش حماس را تروریست نامید؛ این دادگاه حکم مشابهی را نیز حدود یک ماه قبل در مورد شاخه نظامی این جنبش یعنی گردان های قسام صادر کرده بود.

از زمان برکناری محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر در جولای 2013 روابط مصر و حماس به شدت تیره شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها