نتانیاهو: هرتوافقی با ایران، اسرائیل را به خطر می‌اندازد

نتانیاهو: هرتوافقی با ایران، اسرائیل را به خطر می‌اندازد
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 21:59

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در کنگره آمریکا مدعی شد که هرتوافقی بین ایران و 6 کشور، این رژیم را به خطر می اندازد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بنیامین نتانیاهو" ادعا کرد، "تلاش تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای امنیت اسرائیل را به خطر می اندازد ".
نتانیاهو با درخواست از 1+5 برای خودداری از امضای توافقنامه با جمهوری اسلامی ایران، خواستار ادامه فشارها بر ایران برای دست کشیدن از برنامه هسته ای شد.
نتانیاهو همچنین مدعی شد که توافقنامه ای که اکنون درباره آن مذاکره می شود، "بسیار بد" است و بهتر است که امضا نشود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین برای توجیه بحث و جدل به راه افتاده درباره سخنرانی او در کنگره، مدعی شد که این سخنرانی سیاسی نیست.
سخنرانی نتانیاهو در کنگره درحالی صورت گرفت که شماری از مقامات ارشد آمریکایی که قبلا با این سخنرانی او مخالفت کرده بودند، از حضور در این جلسه خودداری کردند. حدود 60 تن از اعضای کنگره نیز در این سخنرانی حضور نیافتند.
دعوت رئیس کنگره آمریکا از نتانیاهو برای سخنرانی بدون اطلاع باراک اوباما، موجب خشم کاخ سفید شده است.
همزمان با سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره، مسؤول وزارت خارجه اتحادیه اروپا در واکنش به ادعاهای نتانیاهو بدون اشاره به نام او تأکید کرد: "در این ساعت ها و در این مرحله که ما به دستیابی به نتیجه نزدیک شده ایم، چنین اقداماتی برای وحشت پراکنی در خصوص توافق با ایران، مفید نیست."

پربیننده ترین خبرها