چاه های نفتِ تکریت در چند قدمی نیروهای عراقی

چاه های نفتِ تکریت در چند قدمی نیروهای عراقی
چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 14:01

العالم - منابع محلی عراق گزارش دادند که با آزادی مناطق واقع در شرق شهر تکریت، دو حلقه چاه نفتِ این شهر، در چندقدمی عراقی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "جاسم الجباره"رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری صلاح الدین، روز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای عراقی، موفق شدند منطقه "طار کریش" و چند منطقه دیگر در شرق تکریت را آزاد کنند. مناطق واقع بین دو منطقه "المبدد الدراجیه" و "العبد العزیز" نیز آزاد شدند.

وی افزود: به این ترتیب، نیروهای عراقی به نزدیکی منطقه العلم در شرق تکریت رسیدند.

فرمانده گروهان امیه الجباره نیز با تاکید بر اینکه نیروهای عراقی به نزدیکی منطقه العلم در شرق تکریت رسیده اند، خاطر نشان کرد: با این پیشروی ها، دو چاهِ نفتِ "عجیل" و "علاس" در چندقدمی نیروهای عراقی قرار گرفتند.

الجباره پیش از این، از آزادی مناطق الناعمه در شرق تکریت خبر داده و تاکید کرده بود که نیروهای عراقی، در حال پیشروی به سمت "فلکه" در منطقه العلم هستند.

"حیدر العبادی" فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر عراق، یکشنبه گذشته دستور آغاز عملیات پاکسازیِ کامل استان صلاح الدین از لوث داعش را صادر کرد و در پی آن، نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی و عشایر، در پیشرفتی چشم گیر از چندین محور، وارد شهر تکریت شدند.
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها