فرار 30 درصد تروریستها از فلوجه

فرار 30 درصد تروریستها از فلوجه
چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 19:13

العالم - وزارت دفاع عراق اعلام کرد که به دنبال عملیات گسترده و موفقیت آمیز ارتش و نیروهای عراقی در تکریت، 140 تروریست داعش از این شهر فرار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع عراق امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای تاکید کرد که عناصر داعش در اثر حمله نیروهای عراقی به شهرهای عراق و فلوجه دچار وحشت و نگرانی زیاد شده و از نظر روحی بسیار تضعیف شده اند که این مساله موجب فرار تروریست ها از این دو شهر شده است.

پایگاه خبری سومریه نیوز به نقل از وزارت دفاع عراق گزارش داد: حدود 30 درصد از تروریست ها درنتیجه عملیات موفقیت آمیز نیروهای عراقی از شهر فلوجه گریخته اند.

یک منبع آگاه در فرماندهی عملیات صلاح الدین نیز امروز گفت: نیروهای نظامی و مردمی عراق امروز همچنین چندین منطقه را در شمال شهر سامرا آزاد کرده اند و در حال پاکسازی یک مجتمع مسکونی در شهرستان الدور هستند.
نیروهای عراق دوشنبه گذشته این مجتمع مسکونی را پس از به هلاکت رساندن و زخمی کردن دهها نفر از عناصر داعش آزاد کردند؛ در این درگیری ها 33 نفر از نیروهای داوطلب مردمی عرق نیز مجروح شدند.
ارتش و نیروهای داوطلب عراقی به دستور نخست وزیر این کشور از روز یک شنبه حمله گسترده ای را در محورهای تکریت، فلوجه و سامرا آغاز کرده اند؛ ارتش عراق پس از آزادی این مناطق درصدد است تا شهر موصل را در شمال این کشور از دست تروریست های داعش خارج کند؛ شهر موصل از خرداد ماه امسال به تصرف تروریست های داعش درآمده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها