حمایت اهل تسنن بصره از ارتش و داوطلبان با اهدای خون

حمایت اهل تسنن بصره از ارتش و داوطلبان با اهدای خون
شنبه 23 اسفند 1393 - 11:49

اداره اوقاف اهل تسنن عراق در بصره، با اهدای خون به نیروهای بسیج مردمی و نیروهای ارتش، حمایت خود را از آنان در مبارزه با گروه تروریستی داعش اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "محمد بلاسم الجبوری" رئیس دفتر اداره اوقاف اهل تسنن عراق در استان بصره اعلام کرد : اداره اوقاف اهل تسنن عراق با اهدای خون به داوطلبان مبارزه با داعش می خواهد جواب دندان شکنی به بدخواهان وحدت ملی این کشور بدهد.
شیخ الجبوری گفت: همه ساکنان استان بصره با همدیگر متحد هستند و آماده اهدای خون خود به داوطلبان زخمی با هر قومیت و مذهب و دینی هستند؛ و هیچ فرقی بین شیعه و سنی و مسیحی و دیگران قائل نیستند .
شیخ الجبوری خاطرنشان کرد: داعش و امثال آن نمی توانند اختلافی بین مردم عراق بیندازند .
رئیس دفتر اداره اوقاف اهل تسنن در استان بصره اعلام کرد: اهدای خون وظیفه دینی و ملی است و تاکنون بیش از 100 نفر که اکثر آنها روحانیون و کارمندان اداره اوقاف هستند ، خون خود را اهدا کرده اند.
"فیصل العبادی" رئیس پلیس استان بصره که در برنامه اهدای خون مشارکت کرده بود ، گفت : اهل تسنن استان بصره هم با حضور در جمع داوطلبان مبارزه با داعش و هم با اهدای خون خود، به حمایت از داوطلبان می پردازند.
"احمد عبدالحسین" رئیس کمیته حقوقی و اداری شورای استان بصره نیز اعلام کرد : اهل تسنن بصره به جمع داوطلبان برای مبارزه با داعش می پیوندند؛ و عامل تقویت وحدت ملی عراق و همکاری آنها با ارتش و داوطلبان ادعای انزوای اهل تسنن عراق را رد می کند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها