شكنجه 80 زندانی سياسی در زندان "جو" بحرين

شكنجه 80 زندانی سياسی در زندان
شنبه 23 اسفند 1393 - 14:06

همسر يكی از زندانيان سياسي در زندان مركزی "جو" در شهر منامه پايتخت بحرين فاش كرد كه 80 زندانی سياسی بند 10 اين زندان شكنجه شده اند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از سايت منامه پست، "فريده غلام" گفت که همسرش "ابراهيم شريف" روز جمعه 13 مارس با وي تماس گرفته و گفته است كه حال چهره هاي سرشناس مخالف خوب است؛ اما همه نگراني ها به خاطر رویدادهای بند 10 زندان است.
وي به نقل از همسر زنداني اش افزود: صداي فرياد زندانيان زير شكنجه به گوش مي رسيد و صداي زندانبانان نيز شنيده مي شد كه از اين زندانيان زير شكنجه مي خواستند كه به خودشان با عبارتهايي نظير اينكه "من سگم، من خوكم" اهانت كنند.

همزمان نيز ساير زندانيان بويژه چهره هاي سرشناس مخالف نيز با صداي بلند نواي الله اكبر سر مي دادند.
شريف افزود: چهره هاي سرشناس مخالف در زندان در دو روز گذشته صداي زندانيان زير شكنجه را در دو روز گذشته در زندان مي شنيدند اما ديگر صداي آنها به گوش نمي رسد و از وضعيت آنها خبر ندارند و از اين رو از سرنوشت آنها نگران هستند.
وي خاطرنشان کرد: آنها شعارهايي نيز عليه شيخ عيسي قاسم و شيخ علي سلمان شنيدند كه به نظر مي رسد نيروهاي امنيتي اين شعارها را فرياد مي زدند و زندانيان را وادار مي كردند كه اين شعارها را تكرار كنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها