اوباما از داشتن تلفن همراه هوشمند محروم است!

اوباما از داشتن تلفن همراه هوشمند محروم است!
شنبه 23 اسفند 1393 - 20:44

العالم - رئیس جمهوری آمریکا به دلایل امنیتی از داشتن تلفن همراه هوشمند محروم است و نمی تواند پیامک بفرستد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، " باراک اوباما " در مصاحبه با " جیمی کیمل لایف " در برنامه ای در شبکه تلویزیونی ای. بی .سی گفت که معمولاً مطالب صفحه توییترش را خودش نمی نویسد و پیامک هم نمی فرستد، نامه هایش را از طریق ایمیل می فرستد و همچنان تلفن همراه او " بلک بری " است.

پایگاه " هسپرس " به نقل از اوباما آورده است که دختران وی در سن نوجوانی دارای تلفن همراه هوشمند هستند و با دوستان خود پیامک رد و بدل می کنند، ولی او به دلایل امنیتی نمی تواند که تلفن همراه هوشمند داشته باشد.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد که نمی تواند از تلفن های مجهز به سیستم ضبط استفاده کند، بنابراین بنا به دلایل امنیتی از داشتن خیلی از فناوری های جدید محروم است.

" جیمی کیمل " مصاحبه کننده این برنامه با اشاره به جاروجنجالی که قضیه پست الکترونیکی هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در دوران اول ریاست جمهوری اوباما ایجاد کرد ، گفت آیا ایمیل جدید کلینتون را دارد یا خیر؟

اوباما با حالتی بهت زده پاسخ داد که من نمی توانم پست الکترونیک او را در اختیارشما  قرار دهم و به صراحت می گویم که گمان نمی کنم خود او بخواهد شما ایمیلش را داشته باشید.

هیلاری کلینتون که بالاترین شانس را در میان نامزدها برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 دارد ، به دلیل استفاده از ایمیل خصوصی در زمان فعالیت خود در پست وزیر امور خارجه با انتقاداتی مواجه شد.

اوباما در پاسخ به سوالی درباره نحوه زندگیش در کاخ سفید گفت که مدت زمان زیادی است که رانندگی نکرده و یک وعده غذا آماده نکرده است.

وی با لحنی همراه با مزاح با اشاره به کسانی که معتقدند وی در آمریکا متولد نشده است ، گفت " در کنیا ، راننده خودرو در سمت دیگر می نشیند".

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها