نفس داعش در تکریت به شماره افتاد؛

مین گذاری آخرین سلاح تروریست ها در تکریت+ ویدیو

شنبه 23 اسفند 1393 - 21:25

تكريت (العالم)- خبرنگار العالم از حضور گسترده نیروهای عراقی در منطقه راهبردی الهیاکل در شهر تکریت و درماندگی تروریست ها در این شهر خبر داد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار العالم از تکریت، این منطقه به علت داشتن ساختمان های مرتفع مشرف به مناطق اطراف از اهمیت خاصی برخوردار است.

"حیدر قاسم" گزارش داد: نیروهای عراقی در چند ساعت گذشته با حمله به مقر تروریست ها در مرکز شهر تکریت پیروزی های بزرگی کسب کرده و توانسته اند در محور جنوبی این شهر نیز پیشروی کنند.

وی تصریح کرد که پیشروی نیروهای عراقی از چهار محور و مسدود شدن راه های فرار، تروریست ها را به سردرگمی و درماندگی در شهر تکریت دچار کرده و آنها را در تیررس حملات هوایی ارتش عراق قرار داده است.

حیدر قاسم با اشاره به فروکش کردن شدت درگیری ها در تکریت به علت ناتوانی تروریست ها در مقابله با ارتش عراق، گفت: تروریست ها از روی درماندگی، تمام توان عملیاتی خود را برای کاشت مین و مواد منفجره و ارسال خوروهای بمب گذاری شده، به کار گرفته اند.

وی تاکید کرد که تا پایان عملیات نهایی آزادسازی تکریت و تسلط کامل نیروهای عراقی بر این شهر، تنها چند ساعت باقی مانده است.

خبرنگار العالم گفت: نیروهای عراقی در روستای البشیر در مجاورت تکریت و چند منطقه دیگر عملیات گسترده ای آغاز کرده اند و تمام راه های فرار از تکریت را به روی تروریست ها بسته اند.

حیدر قاسم در پایان افزود: واحدهای نظامی دیگری از تیپ طلایی ارتش عراق و نیروهای مردمی برای حمایت از نیروهای ارتش در چهار محور حضور یافته اند و آماده حمله نهایی به تکریت در چند ساعت آینده هستند.
3/14- 14:30- TOK

پربیننده ترین خبرها