چرا تروریستها نمازگزاران یمنی راهدف گرفتند+ویدیو

يکشنبه 2 فروردين 1394 - 16:28

با انتقال 80 تن از مجروحان انفجارهای تروریستی صنعا به عمان، واکنشهای اعتراض آمیز به این اقدام تروریستی که نمازگزاران را هدف قرار داد، ادامه دارد.

خبرنگار شبکه العالم از صنعا گزارش داد، با توجه به آن که عملیات تروریستی از حمله به نظامیان گذشته و به عامه مردم آن هم در مساجد رسیده، ناظران معتقدند سریال ترور و انفجار که به دست افراط گرایان و با حمایت های بین المللی و منطقه ای در یمن صورت می گیرد، با هدف برهم زدن ثبات این کشور و کشاندن آن به ورطه جنگ داخلی صورت می گیرد تا اوضاع این کشور پیچیده تر شود.
گفتنی است روز جمعه، 29 اسفند ماه 1393، در انفجار دو مسجد در پایتخت یمن 142 نفر شهید و 400 نفر مجروح شدند.
حمزه الحوثی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله، در گفت وگو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، حملات تروریستی به مساجد صنعا در چارچوب طرح جنایتکارانه ای برای اعلام جنگ نامحدود علیه آحاد ملت یمن است.
مردم یمن با محکوم کردن این جنایات، بر وحدت و انسجام جامعه برای مقابله با تروریسم تاکید و خاطرنشان کردند، توطئه هایی که امنیت و ثبات آنها را هدف قرار داده طرح های آمریکایی است که به دست مزدوران منطقه ای اجرا می شود.

یکی از شهروندان یمنی به خبرنگار العالم گفت: اگر سران و رهبران سیاسی صداقت و عشق به وطن داشته باشند، می توانیم با مشکلات و عملیات تروریستی مقابله کنیم.
جنبش انصارالله نیز در بیانیه ای با تاکید بر ضرورت مقابله تمام گروه ها با پدیده تروریسم، جنایات زشت تروریست ها علیه مردم یمن را محکوم و خاطرنشان کرد که اخلال در روند مذاکرات و طولانی کردن زمان گفت و گو ها، به عناصر تروریست فرصت می دهد تا امنیت و آرامش کشور را تهدید کنند.
"فضل ابوطالب" عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله، در گفت و گو با خبرنگار العالم گفت: مطمئنا اعضای انصارالله به مذاکرات خود با نیروهای سیاسی با هدف رسیدن به ساحل امن برای همه مردم و گروه های یمنی ادامه خواهد داد و انقلاب تا زمان ریشه کن شدن فاسدان و همه عناصر تروریست ادامه خواهد داشت.
خانم "امه الصبور نجم الدین"، خبرنگار العالم در صنعا، در پایان گزارش خود خاطرنشان کرد، باوجود همه خسارت ها و رنج هایی که اقدامات تروریستی بر مردم یمن تحمیل کرده و با وجود تبانی برخی طرفهای خارجی برای منحرف کردن مسیر انقلاب، مردم یمن بر پافشاری در مسیر و اهداف انقلاب تاکید دارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها