پیشروی ارتش سوریه در ارتفاعات شهر الزبدانی+فیلم

سه شنبه 11 فروردين 1394 - 13:31

العالم - نیروهای ارتش سوریه با تسلط بر ارتفاعات استراتژیک 1715 در استان ریف دمشق خود را برای پاکسازی کامل شهر الزبدانی در موقعیت مناسبی قرارداد.

به گزارش امروز سه شنبه شبکه خبری العالم ؛ نیروهای ارتش سوریه پس از تلاش سه روزه و درگیری سنگین با نیروهای گروه تروریستی جبهه النصره در شهر الزبدانی استان ریف دمشق توانستند ارتفاعات 1715 مشرف به منطقه القلمون را به کنترل خود دربیاورند.

گزارشگر شبکه العالم در سوریه اعلام کرد : جبهه النصره در درگیری سنگین خود با ارتش سوریه در این ارتفاعات ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت.

تسلط براین ارتفاعات راه را به روی ارتش برای پیشروی به سوی شهر الزبدانی هموار کرده است .

" یعرب خیربک " کارشناس نظامی سوری در مصاحبه با العالم گفت : ارتش سوریه با کنترل ارتفاعات 1715 هم اکنون مشرف بر مناطق مختلف شهر الزبدانی است و می تواند این شهر را محاصره و هر گونه کمکی را که برای گروه های تروریستی فرستاده می شود ، نابود کند.

ارتش تاکنون توانسته است چند خودرو را که 2 دستگاه از این خودروها حامل ضدهوائی بودند ، در مسیر مضایا به الزبدانی شناسائی و منهدم کند.

نظامیان سوری همچنین در درگیری با جبهه النصره و چند گروه تروریستی دیگر در مناطق الجمعیات و عین المعصره در غرب شهر الزبدانی 9 تروریست را به هلاکت رساند و تعدادی دیگر را نیز زخمی کرد .

ارتش تلاش می کند که ظرف چند روز آینده شهر الزبدانی را از تروریست ها کاملاً پاکسازی کند.
MKH-31-05:45

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها