گروه‌های تروریستی در سوریه به جان هم افتادند؛

هلاکت سران النصره در حمله انتحاری داعش

هلاکت سران النصره در حمله انتحاری داعش
چهارشنبه 19 فروردين 1394 - 14:04

عناصر گروه تروریستی داعش با دو انفجار انتحاری، نشست سران گروه‌های تروریستی جبهه النصره و جبهه الشامیه را در مقر جبهه الشامیه در ریف حلب شمالی هدف قرار دادند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در اولین انفجار "جراح الانصاری" یکی از انتحاری ها، با یک خودروی بمب گذاری شده، نشست سران گروه های تروریستی جبهه النصره و الجبهه الشامیه در شهر مارع سوریه را هدف قرار داد که به کشته شدن 17 نفر و زخمی شدن دهها نفر ازجمله ابوماریا البابی مسوول النصره ویحیی زکریا حافظ ملقب به ابومریم و حازم الصالح ملقب به ابونجیب دو نفر از سران جبهه النصره منجر شد.

ابونجیب پسرعموی عبدالقادر الصالح یکی از رهبران برجسته این جبهه النصره بود که سال 2013 کشته شده است.

داعش در انفجار انتحاری دوم که خشونت آمیزتر بود، تانکری را در مدرسه ای که الجبهه الشامیه به عنوان مقر عملیات خود در منطقه حور کلس نزدیک شهر اعزاز انتخاب کرده بود، منفجر کرد که به کشته شدن حدود 33 فرد مسلح و زخمی شدن دهها نفر منجر شد.

این منطقه شاهد اختلافات زیادی برای دست یافتن بر قدرت میان داعش از یک سو و گروه تروریستی النصره و افراد مسلح الجبهه الشامیه از سوی دیگر است و درگیری های روزانه میان دو طرف تا کنون به کشته و زخمی شدن دهها نفر از آنان منجر شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها