روایت شاهدان از شکنجه‌ها در زندان جو بحرین

روایت شاهدان از شکنجه‌ها در زندان جو بحرین
جمعه 21 فروردين 1394 - 10:58

شماری از بازداشت شدگان بحرینی که به تازگی از زندان رهایی یافته اند، گفتند که بازداشت شدگان در زندان جو در شرایط وخیم انسانی به سر می برند و شکنجه و ضرب و شتم آنها ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بازداشت شدگان افزودند: بازداشت شدگان را در سه چادر زندانی کرده و در هر چادر حدود 332 بازداشتی به سر می برد و مجبورند بدون حرکت همه وقت در جای خود بنشینند.
مزدوران آل خلیفه "شیخ جاسم دمستانی" را به اتهام تحریک به ساختمان شماره 10 منتقل کردند.

رهایی یافتگان از زندان های رژیم بحرین تصریح کردند: تماس ها به شدت کنترل می شد تا اینکه شکایت خانواده های زندانیان به دبیرخانه شکایات به زندان جو رسید.

این بازداشت شدگان خاطرنشان کردند: نیروهای آل خلیفه، زندانیان را از انجام شعایر دینی منع می کردند بطوریکه آنها هر روز در معرض دشنام و توهین قرار داشتند و در بامداد هر روز بر سر آنها آب سرد می پاشیدند و زندانیان را مجبور به انجام حرکات غیراخلاقی و سردادن شعار " زنده باد بو سلمان" می کردند و هر روز بر روی شکم خود می غلطیدند.
به گفته این افراد، برخی از بازداشت شدگان در حین ضرب و شتم به آسیب های جدی از جمله شکستگی های متعدد در دست و پا دچار شده اند. همچنین برخی در نتیجه ضرب و شتم شدید از هوش می رفتند.
رهایی یافتگان بحرینی با اشاره به اینکه بازداشت شدگان اجاز نداشتند که با این حال حمام کنند یا لباسهای خود را عوض کنند، گفتند: همه کسانی که این روزها به زندان جو منتقل می شدند در معرض شکنجه قرار گرفته و آنها را به داخل برکه کثیفی می انداختند. تاکنون برخی از این افراد بر روی کارتن و بقیه روی زمین می خوابند و ماموران آل خلیفه همه پوشاک و لوازم جانبی زندانیان را مصادره می کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها