سرنوشت زندانیان بحرینی در هاله ابهام

سرنوشت زندانیان بحرینی در هاله ابهام
دوشنبه 24 فروردين 1394 - 18:43

العالم - خانواده های زندانیان بحرینی در زندان مرکزی "جو" از ادامه شکنجه فرزندانشان در این زندان خبر داده و خواستار مشخص شدن سرنوشت آنان و سلامتی شان شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه اینترنتی "منامه پست" به نقل از خانواده "علی السمیع" که به حبس ابد محکوم شده است، گزارش داد: زندانیان بحرینی در حالی می خوابند که هر لحظه نگران آن هستند که در معرض شکنجه قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش برخی از زندانیان بحرینی در چادرهایی خارج از ساختمان اصلی زندان در حبس بوده و فقط یک بار حق حمام رفتن در طول هفته را دارند؛ بسیاری از زندانیان به خاطر گرمای شدید هوا دچار سوختگی شده و به خاطر بدرفتاری زندانبان ها دچار مشکلات مضاعف شده اند.
یکی از شاهدان نیز در این زمینه، گفت: علیرغم این که "عباس السمیع" از سوی دادگاه آل خلیفه به اعدام محکوم شده است اما قبل از اعدام نیز دست و پای وی در غل و زنجیر بود، زندانبانها دندانش را شکسته و به گوش وی آسیب رسانده بودند.   
وی افزود: "علی صنقور" دیگر زندانی بحرینی نیز به خاطر شکستگی لگن خاصره و پایش در جریان حمله ماموران به یکی از بندها، قادر به حرکت نیست و از عصا استفاده می کند؛ همچنین زندانبانان اجازه نمی دهند که مجروحان به طور مناسب درمان شوند.   
همچنین نگرانی بسیار زیادی درباره سلامتی "شیخ محمد علی المحفوظ" و قتل تدریجی وی وجود دارد، چراکه به گونه ای شکنجه می شود که ناظران شکنجه او را همانند شکنجه زندانیان "گوانتانامو" و "ابو غریب" تشبیه نموده اند.   
 جریان وفاق اسلامی بحرین شمار زندانیان سیاسی این کشور را حدود 3500 تا 4000 نفر اعلام کرده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها