مالکی: توطئه‌هایی ضد عراق سوریه و یمن در جریان است

مالکی: توطئه‌هایی ضد عراق سوریه و یمن در جریان است
سه شنبه 25 فروردين 1394 - 07:36

معاون رئیس جمهور عراق درباره توطئه‌هایی که ضد عراق، سوریه و یمن و کشورهای عربی در جریان است، هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "نوری مالکی" گفت: منطقه شاهد چالشهای بزرگی است و همه باید برای مقابله با توطئه‌های خطرناکی که هدف از آنها از بین بردن اتحاد ملتهای منطقه است، متحد شوند.
مالکی همچنین دیروز (دوشنبه) در مراسم جنبش اسلامی عراق گردانهای جند الامام، درباره نیروهای بسیج مردمی گفت: این نیروها امروزه به سومین نیروی نظامی عراق پس از ارتش و پلیس تبدیل شده اند و باید اعتبارات لازم برای آنان در نظر گرفته شود؛ حتی اگر این امر نیازمند آن باشد که بودجه برخی وزارتخانه‌ها حذف و به بسیج مردمی اختصاص یابد.
سومریه نیوز به نقل از مالکی نوشت: با کمک بسیج مردمی و دیگر نیروهای عراقی، موفق شدیم به حملات گروه‌های تروریستی و تکفیری پاسخ دهیم؛ و این پیروزی‌ها ما را به ادامه حمایت از بسیج مردمی و فراهم کردن همه نیازهای آن فرا می‌خواند، تا بتواند برای اجرای همه مأموریتهایش آماده شود.
نوری مالکی با اشاره به شایعه‌ها و دروغ پردازی‌ها ضد نیروهای بسیج مردمی، گفت: حملات شدید تبلیغاتی امروز ضد نیروهای بسیج مردمی مانند همان حملاتی است که قبلا ضد ارتش عراق و وفاداری آن مطرح شده بود.
مالکی گفت: هدف از این اقدامات به شکست کشاندن تجربه نیروهای بسیج مردمی و نابودی کامل این طرح ملی است.
وی همچنین از نقش نیروهای ارتش، پلیس فدرال، اداره مبارزه با تروریسم و دیگر نیروهای مسلح و جانفشانی های انان برای پاکسازی عراق از باندهای تروریستی و جنایتکار، قدردانی کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها