دونده مغرور آمریکایی و داستان خرگوش و لاک پشت+ویدئو

سه شنبه 25 فروردين 1394 - 19:11

العالم ـ دونده آمریکایی که در جریان یک مسابقه فاصله زیادی با سایر حریفان داشت ، مغرور از پیروزی، هوادارانش را به تشویق بیشتر دعوت کرد، اما معطلی چند ثانیه ای او برای درخواست تشویق، حکایت لاک پشت و خرگوش را در انتهای پیست رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، داستان معروف خرگوش و لاک پشت در مسابقه یکی از دانشگاه های ایالت اورگن در آمریکا هنگامی به حقیقت نزدیک شد که دونده برتر فقط ثانیه هایی قبل از رسیدن به خط پایان، پیروزی اش را حتمی دانست و قدرت حریف خود را به سخره گرفت.

" تانجای بیبیوت " دونده آمریکای آنقدر به توانایی های خود می بالید که قبل از خط پایان، دست خود را برای هوادارانش تکان داد و گام هایش را کند کرد؛ غافل از آنکه حریف با استفاده از فرصت بر سرعت خود افزود و فاصله را آنقدر با بیبیوت کم کرد تا بالاخره چند گام زودتر از او ازخط پایان رد شد.

دونده مغرور نه فقط مسابقه را باخت بلکه در مقابل دوربین ها چنان شرمگین شد که تا پایان عمر این اتفاق را فراموش نخواهد کرد.

برنده مسابقه با رعایت اخلاق ورزشی به سمت حریف رفت و او را در آغوش گرفت تا از شوک وارد شده به او بکاهد، در حالی که تانجای روی زمین دراز کشیده و سعی می کرد علت از دست دادن جایگاه قهرمانی را در یک قدمی آن ارزیابی کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها