گزارش العالم از جنایت جنگی آل سعود در یمن

پنج‌شنبه 27 فروردين 1394 - 21:47

صنعا (العالم) – جنگنده های ائتلاف عربستان برخلاف ادعاهای این ائتلاف، در حملات خود مناطق مسکونی و شهروندان بی دفاع را هدف قرار می دهند.

خبرنگار شبکه العالم روز پنجشنبه از صنعا گزارش داد، گرچه تا این لحظه صدها شهروند یمنی بر اثر حمله های هوایی سعودی کشته شده اند اما کودکان و زنان یمن تاکید می کنند که این حملات ددمنشانه آنان را از مسیر دست یافتن به حقوقشان باز نمی دارد.       
یک مادر یمنی به خبرنگار العالم گفت: به خاطر حمله هوایی شدید با کودکانم فرار کردیم، حتی شیشه منزل مان به سر دخترم اصابت کرد، به سرعت از خانه خود به خانه همسایه رفتیم، چهار فروند موشک به ساختمان اصابت کرد، دیگر چیزی از ساختمان باقی نمانده است.   
یک مادر دیگر  که ترکشی از موشک شلیک شده به خانه اش را در دست داشت خاطرنشان کرد، هواپیماهای سعودی در این حملات به هیچ کسی رحم نمی کنند و خلبانان سعودی حتی وقت نماز را محترم نمی شمارند، وقتی موشک به ساختمان ما اصابت کرد در اقامه نماز بودم اما به طرز معجزه آسا از ترکش های موشک جان سالم به در بردم و به مکانی دیگر رفتم.
وحشت اهالی ساختمان را فرا گرفته بود، یک زن دیگر گفت که زمان بمباران در تماس تلفنی با نزدیکانش بود که حالشان را بپرسد، ابتدا صدای بمباران و سپس فریاد کودکان و زنان را شنید.      
با این وجود زنان یمنی به فرزندان خود و تمام دنیا این پیام را می دهند که دارای نیروی ایمانی هستند که به آنان امکان داده است چنین نسلی را تربیت کنند.
یک مادر گفت که هرگز از این مکان نمی رود و به رغم بمباران شدید و هر جنایت و یا تخریبی که انجام دهند، می مانیم.   
وضعیت خانواده ها و خانه های دیگر اطراف ساختمان بمباران شده تفاوت زیادی با مناطق دیگر بمباران شده ندارد. 
خانواده یمنی که منزلشان هدف بمباران هوایی سعودی ها قرار گرفته می گویند که نمی توانند از اتاق های خانه خود استفاده کنند چون در جریان بمباران بسیار آسیب دیده و فقط یک سالن باقی مانده که پناهگاه آنان است.
09:30- 16-

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها