پاکسازی پالایشگاه بیجی تکریت از عناصر داعش

پاکسازی پالایشگاه بیجی تکریت از عناصر داعش
جمعه 28 فروردين 1394 - 18:36

نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق پالایشگاه نفت بیجی را از وجود عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی داعشیِ های موجود در آن را به محاصره درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم در عراق، اعلام کرد: نیروهای این نهاد، بخش های گسترده ای از اماکن اصلی پالایشگاه بیجی را تحت کنترل خود درآوردند و عناصر داعش، در حال حاضر، در اماکن محدود و غیر اصلی، هستند.
وی افزود: عناصر داعشی که طی دو روز گذشته، به داخل پالایشگاه گریخته اند، کاملا تحت محاصره نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم از یک سو و نیروهای پلیس فدرال از سوی دیگر و نیروهای مسئول حفاظت از امنیت پالایشگاه قرار گرفته اند.
سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم با تاکید بر اینکه نیروهای این نهاد، اطلاعاتی دقیق به نیروهای ائتلاف دادند، خاطر نشان کرد که جنگنده های ائتلاف بین المللی براساس این اطلاعات میدانی، حملاتی به پالایشگاه انجام داد و درحال حاضر دستکم 150 جنازه عناصر داعش و انتحاری هایی که سعی داشتند وارد تأسیسات اصلی پالایشگاه شوند، در صحنه جنگ برجای مانده است.
یک منبع محلی در استان صلاح الدین، اعلام کرده بود اجساد دستکم 78 عنصر داعش که در درگیری های پالایشگاه بیجی در شمال تکریت به هلاکت رسیده بودند در منطقه الشرقاط دفن شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها