پایگاه نظامی "عین الاسد" درمعرض حمله داعش

پایگاه نظامی
شنبه 29 فروردين 1394 - 15:23

رییس شورای سران عشایر استان "الانبار" عراق، مداخله فوری دولت برای نجات پایگاه "عین الاسد" از حملات تروریستی "داعش" را خواستار شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ نعیم الکعود" به پایگاه اینترنتی "سومریه نیوز" گفت: دولت مرکزی عراق و همچنین مسوولان الانبار باید برای نجات عین الاسد در ناحیه "البغدادی" واقع در 90 کیلومتری غرب "رمادی" که در معرض حمله تروریستی داعش قرار گرفته است، فوری مداخله کنند.   
وی افزود: داعش با استفاده از انتحاری هایی که سوار خودروهای بمب گذاری شده هستند، حمله شدیدی را به عین الاسد و نیروهای امنیتی مستقر نزدیک آن و ناحیه البغدادی آغاز کرده است. داعش همچنین به حملات موشکی و خمپاره ای به یک مجتمع غیر نظامی و دوایر امنیتی در این منطقه روی آورده است.
الکعود ادامه داد: این اوضاع مصیبت بار باعث آوارگی صدها خانواده در بخش "حدیثه" و البغدادی به طرف این پایگاه نظامی شده تا بتوانند امنیتشان را تامین کنند.  
داعش در صدد سیطره کامل بر استان الانبار است و توانسته بخش هایی از رمادی را تصرف کند و اینک برای سیطره بر حدیثه، البغدادی و همچنین دیگر مناطق تحت سلطه نیروهای امنیتی و عشایر استان تلاش تلاش می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها