راهپیمایی مردم غزه در همبستگی با اسرای فلسطینی

راهپیمایی مردم غزه در همبستگی با اسرای فلسطینی
شنبه 29 فروردين 1394 - 16:20

غزه (العالم) – جنبش جهاد اسلامی فلسطین یک راهپیمایی در نوار غزه به مناسبت روز اسیر فلسطینی برگزار کرد که در آن سران جنبش گفتند، به اسارت در آوردن سربازان صهیونیست بهترین راه آزاد سازی اسرای دربند در زندان های صهیونیستی است.

"احمد المدلل" از سران جنبش به شبکه خبری "العالم" گفت، سلاح مقاومت تا آزاد سازی اسرای دربند رژیم صهیونیستی به طرف دشمن صهیونیستی نشانه خواهد رفت و ما از مقاومت می خواهیم تمام توانش را برای ربودن سربازان صهیونیست به منظور مبادله آنان با اسرای در بند رژیم صهیونیستی به کار گیرد چون این دشمن فقط زبان زور و ربودن را می فهمد.    

هزاران نفر از شرکت کنندگان در راهپیمایی از گروه های فلسطینی ربودن سربازان صهیونیست به منظور وادار ساختن تل آویو به آزاد سازی تمام اسرای در بند رژیم صهیونیستی و از اعراب و جامعه جهانی انجام مسئولیت هایشان در این زمینه را خواستار شدند. 

یک شهروند فلسطینی شرکت کننده در راهپیمایی به العالم گفت، مقاومت فلسطین باید با قدرت برای آزاد سازی اسرا تلاش کند و صهیونیست های موجود در شرق و شمال غزه را با تمام امکانات به اسارت بگیرد، وقتی اسرا به قتل می رسند باید صهیونیست ها در دادگاه جنایی بین المللی محاکمه شده و در هر مکان بازداشت شوند.   

شرکت کنندگان در تظاهرات از تشکیلات فلسطین انجام مسئولیت هایشان در زمینه محاکمه سران اسراییل در محاکم بین المللی را خواستار شده و حمایت از اسرا تا آزادی تمام آنان را مورد تاکید قرار دادند.
    
یک شهروند دیگر گفت، دشمن بداند ما اسرای خود در زندان ها را فراموش نمی کنیم، همچنین دولت فلسطین ملزم است از طریق موسسات بین المللی اسناد نقض حقوق اسرای فلسطینی توسط دشمن صهیونیستی را ارائه دهد. 
tt-18-11:30       

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها