گردانهای حزب الله عراق، مرگ معاون صدام را تأیید کرد

گردانهای حزب الله عراق، مرگ معاون صدام را تأیید کرد
يکشنبه 30 فروردين 1394 - 22:23

گردان های حزب الله عراق با تأکید بر اینکه جسد فرد مقتول به عزت دوری معاون دیکتاتور سابق عراق تعلق دارد، اعلام کرد جسد مذکور را به دولت تحویل خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گردان های حزب الله عراق با انتشار بیانیه ای در پایگاه رسمی خود اعلام کرد، اداره اطلاعات این گردان ها، با هدف دستگیری یا به هلاکت رساندن عزت ابراهیم خلیل الدوری؛ اطلاعاتی را اختیار برخی از عشایر قرار می داد و یکی از عشایر مستقر در محور حمرین، الدوری تروریست را از پا درآورد.
سایت عراقی سومریه نیوز به نقل از این بیانیه نوشت: براساس تحقیقات اولیه و معاینه و شهادت افراد نزدیک به الدوری، صحت انتساب جسدی که در اختیار ما قرار دارد، مورد تأیید قرار گرفته است. از این رو، گردان های حزب الله جسد را فردا به دولت عراق تحویل خواهد داد.
از سوی دیگر، "عدیله حمود" وزیر بهداشت عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که این وزارتخانه هنوز جسد عزت الدوری، معاون دیکتاتور سابق عراق را تحویل نگرفته است.
یادآور می شود رائد الجبوری استاندار صلاح الدین روز جمعه از هلاکت عزت الدوری طی یک عملیات غافلگیر کننده خبر داده بود. هادی العامری دبیرکل تشکیلات بدر نیز اظهار داشته بود تلاش برای اطمینان از صحت انتساب جسد فرد مقتول به عزت ابراهیم خلیل الدوری از طریق بررسی مطابقت اثر انگشت و آزمایش DNA  ادامه دارد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها