حماس: نتانیاهو درباره تفنگداران مفقودشده شفاف باشد

حماس: نتانیاهو درباره تفنگداران مفقودشده شفاف باشد
دوشنبه 31 فروردين 1394 - 20:34

العالم ـ یک منبع مسئول در جنبش مقاومت اسلامی(حماس) تاکید کرد که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید وضعیت نظامیان مفقود شده آن رژیم در نوار غزه را بیشتر مورد تدقیق قرار دهد و از "گمراه سازی" خودداری کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع در سخنانی کوتاه که شبکه ماهواره ای الاقصی وابسته به حماس پخش کرد، گفت: نتانیاهو باید وضعیت نظامیان خود را بیشتر مورد دقت و بررسی قرار دهد و از گمراه کردن اهالی خودداری ورزد.

این منبع که هویت خود را فاش نکرد، در سخنان خود به سرنوشت نظامیان صهیونیست مفقود شده در نوار غزه اشاره داشت.

"خلیل حیه"، از رهبران برجسته جنبش حماس پیشتر در خصوص اخباری مبنی بر اسیران صهیونیست در نزد حماس گفت: مقاومت فلسطین از آنچه در اختیار دارد، پرده برنخواهد داشت و گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس قادر هستند اسیران خود را از زندان‌های اسرائیل آزاد کنند.

طی جنگ اخیر اسراییل علیه غزه در تابستان گذشته، گردان های قسام شاخه نظامی حماس در 20 ژوئیه گذشته، اعلام کرد که "شاؤول آرون" را در هنگام مقابله با حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق غزه اسیر کرده است که پس از دو روز ارتش اسراییل به مفقود شدن آرون اذعان کرد، اما احتمال داد که وی در جنگ با مبارزان حماس کشته شده باشد.

رژیم اشغالگر اسراییل همچنین جنبش حماس را متهم می کند که جسد یک افسر دیگر آن رژیم به نام "هدار گولدن" که در درگیریهای شرق رفح در اگوست گذشته به قتل رسید، نگه داشته است که این امر را جنبش حماس نه تایید و نه تکذیب کرده است.

اخیرا روزنامه های اسراییلی گزارش هایی از امکان وجود اسیران زنده نزد جنبش حماس منتشر کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها