از زبان کارشناس سوری؛

اهمیت عملیات ارتش سوریه در جنوب این کشور + ویدیو

دوشنبه 31 فروردين 1394 - 22:35

دمشق (العالم) - یک کارشناس نظامی تاکید کرد که شهرک هایی که ارتش سوریه در استان درعا پاکسازی کرده، راههای ارتباطی تروریست ها و مسیر امدادرسانی آنها را از اردن و سایر مناطق داخل سوریه قطع می کند.

دکتر "ترکی حسن" شامگاه دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: مناطقی که نیروهای ارتش سوریه در جنوب موفق به بازپس گیری آن از تروریست ها شده اند در مسیر ارتباطی بین ازرع و السویداء قرار گرفته که ازرع به اتوبان ترانزیتی دمشق – درعا نزدیک است.

ترکی حسن افزود: این منطقه جزو مناطقی است که در سوریه به آن اللجاه گفته می شود و میان دو جاده ترانزیتی واقع شده که منطقه ای صعب العبور و صخره ای است که راههای کمی در آن وجود دارد.

وی با بیان این که طول و عرض شهرک هایی که صبح امروز (دوشنبه) نیروهای سوری از لوث تروریست ها پاکسازی کرده اند، 5 تا 6 کیلومتر می باشد، گفت: شهرک "بصری الحریر" و "ملیحه العطش" از مهم ترین مناطق پاکسازی شده هستند.

این کارشناس سوری درباره حمله هوایی جنگنده های سوری به مواضع تروریست ها در به استان الحسکه در شمال سوریه نیز گفت: مناطق جنوبی این استان به طور کامل تحت سیطره داعش قرار دارد و این منطقه به همراه الشداده و الهول در مسیر ارتباطی دیرالزور و بعد از آن با مرزهای عراق و استان نینوا در ارتباطند و حمله به مواضع تروریست ها در این منطقه حاکی از دقت اطلاعات عملیاتی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها