سازمان بدر: به وظیفۀ ملی خود عمل می‌کنیم

سازمان بدر: به وظیفۀ ملی خود عمل می‌کنیم
دوشنبه 31 فروردين 1394 - 23:09

العالم ـ سازمان بدر امروز دوشنبه با اعلام آمادگی خود برای رویارویی در الانبار و نینوا و در هرنقطه از عراق، تاکید کرد که تجربه جنگی الحشد الشعبی می تواند تجربه ای موثر برای ملتهای سمتدیده باشد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به گفته شبکه خبری عراق القانون، عبدالکریم یونس الانصاری معاون دبیر کل سازمان بدر در بیانیه ای تاکید کرد که حال که توانمندیهای جنگی الحشد الشعبی رو به افزایش است و می تواند تجربه ای الگومانند برای ملتهای ستمدیده باشد، بار دیگر پیمان می بندیم که نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) همواره حتی در سخت ترین شرایط می توانند به رویارویی در الانبار و نینوا و در هرنقطه از عراق برخیزند و پیروز خواهیم شد همانطور که در دیاله و تکریت و جرف النصر به پیروزی رسیدیم.  

وی با تاکید بر ادامه مشارکت نیروهای الحشد الشعبی در نبرد با داعش، خاطرنشان کرد که برای ما بسیار دشوار است که الانبار را در این وضعیت دشوار رها کنیم اما نمی خواهیم برداشت دیگران از مشارکت ما در این جنگ ملی با اصولی که الحشد الشعبی در دستور کار قرار داده است، مغایرت داشته باشد.

الانصاری افزود: هنگامی که نیروهای الحشد الشعبی از ورود به جزییات جنگ الانبار خودداری می کند، در واقع قصد دارند تا این پیغام را برسانند مبنی بر اینکه ما بر لزوم تکامل میان نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی و مردم عشایر تاکید داریم. نیروهای داوطلب مردمی(الحشد الشعبی) بدون نیاز به پشتیبانی هوایی از سوی ائتلاف بین المللی که روز بر روز به سبب تجربه های ملموسی بر میزان بی اعتمادی نسبت به آن افزوده می شود، می تواند پیروزیهایی به ثمر برساند.

معاون دبیر کل سازمان بدر گفت: عراقی ها خود نحوه و شکل درگیری و نیز گامهای بعدی را ترسیم می کنند. ما منتظر تصمیمی از جانب کسی نیستیم بلکه بر طبق حس میهن دوستی و ملی گرایی و در چارچوب فرامین دولت عمل می کنیم.

محمد الهایس رییس شورای عشایر عراق روز یکشنبه 19 آوریل 2015 از رسیدن نیروهایی از الفرقه الذهبیه (گردان طلایی ـ یگان ویژه عراق) و پلیس فدرال و الحشد الشعبی به الحبانیه خبر داد در حالی که تاکید کرد 80 نفر از شیوخ الانبار از حیدرالعبادی نخست وزیر کشور خواستند تا نیروهای الحشد الشعبی به عنوان تنها نیرویی که قادر به نجات الانبار از تروریسم هستند، وارد الانبار شوند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها