حمله به نشریه معتبر پزشکی به خاطر "غزه"

حمله به نشریه معتبر پزشکی به خاطر
جمعه 4 ارديبهشت 1394 - 11:47

انتشار گزارشی از اوضاع اسفبار غزه در یک نشریه معتبر پزشکی، با واکنشها و حملات غیرمنتظره ای همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ایندیپندنت" روز جمعه در مطلبی تأکید کرد، نشریه معتبر "لنست" به تازگی گزارشی را درباره اوضاع بهداشتی غزه در جریان حمله اخیر اسرائیل منتشر کرد.
نشریه لنست تأکید کرده که پس از انتشار این گزارش، با حملات شدیدی مواجه شده است.
منتقدان جدید "لنست" که حامیان رژیم صهیونیستی هستند، مدعی شده‌اند که این نشریه انگلیسی مطالبی تحریک آمیز را ضد "اسرائیل" منتشر کرده که موجب ایجاد حس نفرت می‌شود !
مسؤولان "لنست" تأکید کرده‌اند، 5 نفر از کسانی که از این نشریه به شدت انتقاد کرده‌اند، از شخصیت‌هایی هستند که قبلا جایزه نوبل دریافت کرده‌اند.
ایندیپندنت خاطرنشان کرد، این بزرگترین حمله به نشریه "لنست" می‌باشد و در مقایسه با انتقادات گسترده به سردبیر این نشریه چند ماه پس از تأسیس آن یعنی حدود 192 سال قبل، دومین حمله شدید به این نشریه به شمار می‌آید.
ایندیپندنت خاطرنشان کرد: ریچارد هورتون از نیمه های دهه نود سردبیر نشریه لنست است و با مسأله فلسطین همدردی می کند، و او لنست را به یک نشریه معتبر بین المللی نزد پزشکان تبدیل کرده است.
بر اساس این گزارش، هورتون در گزارشی از حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، به اظهارات موثقی از اوضاع پزشکی و بهداشتی داخل غزه بر اثر حملات این رژیم استناد کرده است.

پربیننده ترین خبرها