ضربات تازه ارتش سوریه به جبهه النصره

ضربات تازه ارتش سوریه به جبهه النصره
يکشنبه 6 ارديبهشت 1394 - 17:01

ریف درعا (العالم) - ارتش سوریه ، مقر فرماندهی و اتاق عملیات "جبهه النصره" که مورد حمایت اردن و رژیم صهیونیستی است را در "ریف درعا" منهدم کرد.

یک منبع ارتش سوریه در گفت و گو با شبکه خبری "العالم" با بیان اینکه طرف های درگیر تمام امکانات شان را برای سیطره بر منطقه "قنیطره" تا "درعا" به کار گرفته اند، افزود : عملیات ارتش در این منطقه دارای مراحل آمادگی و اجرایی است که مراحل سوم و چهارم نیز تا آزادی تمام خاک سوریه ازگروه تروریستی النصره انجام می شود.   

ارتش سوریه پس از تسلط مجدد به شماری از شهرهای ریف دمشق ، اقدام به تقویت مواضع خود نموده و ضربات سمهگینی به مواضع تروریست های النصره در "بصرالحریر"،" سلمین"،"النعیمه" و"الیاروده" وارد ساختند که به هلاکت شماری تروریست عمدتا سعودی انجامید.

ارتش در ریف قنیطره هم مرز با رژیم صهیونیستی که تروریست های مسلح با هماهنگی تل آویو به آن نفوذ می کنند، خطوط تدارکات تروریست های مزبور در روستاهای "رویحنه" و "نبع الصخر" را هدف قرار داده و چند خودروی حامل سلاح و مهمات را در شهرهای "العجرف"، "رسم الرواضی" و "رسم الخوالد" در ناحیه "خان ارنبه" منهدم کرد.

اتاق عملیات و ستاد فرماندهی تروریست های مسلح در شهر "مسحره" واقع در منطقه جنوب و اتاق عملیات و فرماندهی تروریست های مسلح مرتبط با اتاق عملیات اصلی در "امان" که ماموریت آن مدیریت نبردهای گروه های مسلح و ارسال سلاح برای آنان و آموزش است نیز منهدم شد. 

ناظران می گویند، ارتش سوریه عملیات در "ریف درعا"، "ریف دمشق" و "ریف قنیطره" را به هدف قطع خطوط تدارکات گروه های مسلح ادامه می دهد. 

سازمان ملل متحد، جبهه النصره را یک «سازمان تروریستی» و «نامی مستعار برای القاعده عراق» اعلام کرده است.
MKH-26-07:51

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها