پرتاب موشک‌های اس 300 در رزمایش نظامی

پرتاب موشک‌های اس 300 در رزمایش نظامی
دوشنبه 7 ارديبهشت 1394 - 18:44

العالم ـ یگان‌هایی از نیروی هوایی روسیه عملیات پرتاب موشک‌های اس 300 را در چارچوب رزمایش نظامی در منطقه آستاراخان در جنوب این کشور، با موفقیت برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شماری از نظامیان پایگاه روسیه در ارمنستان که تابع منطقه نظامی جنوب روسیه است، در این تمرین ها مشارکت داشتند.

مرکز رسانه ای وابسته به منطقه نظامی جنوب روسیه امروز دوشنبه (27 آوریل) تاکید کرد که اغلب این تمرین ها در چارچوب تمرینات تاکتیکی در میدان کابوستین یار در منطقه آستاراخان، در شب انجام شد.

** آغاز رزمایش تفنگداران نیروی دریایی روسیه در داغستان

گردانهایی از تفنگداران نیروی دریایی وابسته به ناوگان خزر، تمرین های تاکتیکی خود را در میدان اداناک در داغستان آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، دفتر مطبوعاتی وابسته به مرکز نظامی جنوب روسیه امروز تاکید کرد که هدف از این تمرین ها هماهنگی میان یگان های تفنگدار در عملیات تهاجمی و دفاعی است؛ همچنین یکی از ماموریت های مطرح شده در این تمرینات، انتقال یکی از گروهان ها در شهر آستاراخان به یک منطقه ناشناخته به فاصله 700 کیلومتری و استقرار در آن است.

 ** پایان رزمایش یگان های شناسایی در مرکز روسیه

تمرین های گسترده یگان های شناسایی وابسته به نیروهای ویژه در منطقه مرکزی نظامی در مرکز روسیه به پایان رسید؛ نظامیان روسی در این رزمایش با چترهای خود از ارتفاع 400 متر تا 3هزار متر بیش از 4 هزار پرش انجام دادند.

عملیات پرش از بالگردهای "می ـ 8" و هواپیماهای حمل و نقل نظامی "ال ـ 76"، "ان ـ 12" و "ان ـ 26" که با سرعت 140 تا 300 کیلومتر در ساعت در حال پرواز بودند، انجام گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها