علمای لبنان،حملات اسراییل به سوریه را محکوم کردند

علمای لبنان،حملات اسراییل به سوریه را محکوم کردند
سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 - 12:09

العالم - "تجمع علمای مسلمان" لبنان با صدور بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم و آن را نتیجه پیروزیهای ارتش سوریه در منطقه درعا اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم دربیانیه روز دوشنبه تجمع علمای مسلمان تاکید شده است که باید به اقدامات تجاوزکارانه رژیم  صهیونیستی، پاسخ مناسبی داده شود.
در این بیانیه آمده است: تکمیل نقش صهیونیستها با نقش افشا شده ترکیه در مداخله نظامی مستقیم به منطقه ادلب برای دست یافتن بر پیروزی های نظامی، موجب تقویت روحیه تضعیف شده گروه های تکفیری می شود.
تجمع علمای مسلمان دراین بیانیه خاطرنشان کردند: پناه بردن رژِیم صهیونیستی به مداخله مستقیم؛ تلاش برای خروج از بحران داخلی ناشی از ناتوانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، و حزبش در تشکیل کابینه است.
این بیانیه افزود: ناکامی طرح های بین المللی علیه گروه های مقاومت در سوریه، موجب شده است تا کشورهای حامی آنان با نشان دادن چنگ و دندان، خود را نمایان کنند که تاکیدی براین است که هدف از حمله به سوریه اصلاح نظام حکومت نبوده بلکه تخریب آن است.
علمای مسلمان از جهان عرب و اسلام خواست با مذاکره و کنار گذاشتن سلاح و ارایه طرح یکپارچه برای مقابله با روشهای تکفیری جهت رفع اختلافات تلاش کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها