پایگاه صهیونیستی دبکا خبر داد:

هراس از پاسخ مقاومت به حملات اسرائیل به قلمون

هراس از پاسخ مقاومت به حملات اسرائیل به قلمون
پنج‌شنبه 10 ارديبهشت 1394 - 12:22

پایگاه خبری صهیونیستی "دبکا" از نگرانی و هراس رژیم صهیونیستی از پاسخ جبهه مقاومت به حملات هوایی چندی پیش این رژیم به منطقه قلمون در سوریه پرده برداشت.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه خبری صهیونیستی دبکا نوشت: به دنبال دو حمله هوایی اسراییل به پایگاه های موشکی و هواپیماهای بدون خلبان در منطقه کوهستانی قلمون سوریه، بشار اسد رییس جمهور سوریه و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ظرف چند روز گذشته نحوه پاسخگویی به اسراییل را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

این پایگاه صهیونیستی افزود: یک گروه نظامی بلندپایه به ریاست فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه، جهت انجام مشورتهای نظامی و امنیتی با سران ایران در مورد جنگ در سوریه و بررسی تدابیر لازم برای مقابله با اسراییل دیروز وارد تهران شد.

پایگاه صهیونیستی دبکا نوشت: یک هیات بلندپایه دیروز محرمانه وارد تهران شد. در واقع بشار اسد و سید حسن نصرالله می خواهند، بدانند که در صورت رویارویی با اسراییل تا چه اندازه می توانند بر حمایت های ایران تکیه کنند.

این پایگاه به نقل از یک مقام مسوول امنیتی در منطقه خلیج فارس خاطرنشان کرد: طرفهای هم پیمان به سرعت طرحهای خود علیه اسراییل و ارتش آن را ترسیم کردند و بدون شک، مقابله با اسراییل در بلندیهای جولان، فعال ترین جبهه ای که تا کنون ارتش اسراییل با آن مقابله کرده، شکل خواهد گرفت.

پایگاه صهیونیستی دبکا نوشت: "تلاش شکست خورده 26 آوریل یک گروه نظامی دروز برای بمب گذاری در نزدیکی پایگاه نظامی در مرز اسراییل در شمال جولان صرفا نمونه ای از حمله آینده به شمار می رود."

این پایگاه افزود: " مشارکت فعال حزب الله در گفتگوهای نظامی ایران و سوریه در تهران با توجه به افزایش شمار نیروهای حزب الله در سوریه تا مرز 7000 نفر یک امر کاملا عادی است. تشکیلات یاد شده از قلمرو چند یگان موشک انداز و اطلاعاتی و خدمات لجستیکی شرکت کننده در نبردهای سوریه فراتر رفته است".

پایگاه صهیونیستی دبکا مدعی شد که "راکت ها یا گلوله های خمپاره منفجر شده در 28 آوریل در جولان (اشغالی) و حالت آماده باش در امتداد مرزهای منطقه الجلیل با سوریه، قرار بود همزمان با رسیدن هیات نظامی سوریه به تهران باشد."

 

 

پربیننده ترین خبرها