قرضاوی از عناصر مسلح در سوریه تجلیل کرد

قرضاوی از عناصر مسلح در سوریه تجلیل کرد
پنج‌شنبه 10 ارديبهشت 1394 - 14:09

العالم ـ یوسف قرضاوی مفتی جنجالی مصری الاصل قطر از آنچه آن را "موفقیت ها و پیشروی های گروه های مسلح در سوریه" خواند، تجلیل و برای "پیروزی آنان" دعا کرد و گفت: سلاح فقط در دست قهرمانان عمل می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یوسف قرضاوی مفتی مصری الاصل و رییس مرکز موسوم به "اتحادیه جهانی علمای مسلمان" در صفحه خود در شبکه ارتباط اجتماعی توییتر از "پیشروی مخالفان مسلح در سوریه تجلیل و آنها را به همکاری بیشتر دعوت و در این خصوص به دو آیه  "اعتصمو بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا"  و نیز "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" استناد کرد.

قرضاوی بدون اشاره به جنایت های بیشمار گروههای مسلح علیه مردم سوریه گفت: "برای مقابله با دشمن خدا و دشمن ما باید توان مادی و تجهیزات جنگی لازم را داشته باشیم اما سلاح فقط به دست قهرمانان عمل می کند و آنچه که یک قهرمان را می سازد، ایمان است. شخص بدون دین و ایمان همانند پَر در میان جریان باد است که در یک وضعیت ثابت نمی ماند و مقصدش نامشخص است".

وی برای تشویق عناصر مسلح در سوریه به منظور خونریزی و جنایت بیشتر و توجیه کردن آن افزود: کسی که به خدا و آخرت ایمان دارد، دنیای فانی را فدای آخرت جاویدان نمی کند. بلکه چنین شخصی، با ایمان خود، هر دو دنیا را به دست می آورد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها