گزارش خبرنگار العالم از ادامه جنایات سعودی‌ها در یمن

گزارش خبرنگار العالم از ادامه جنایات سعودی‌ها در یمن
دوشنبه 14 ارديبهشت 1394 - 21:29

یمن (العالم) - در تازه‌ترین حملات جنگنده بمب‌افکن‌های عربستانی به غیر نظامیان یمنی و تاسیسات زیر بنایی این کشور، شمار دیگری از شهروندان بی‌دفاع یمنی کشته و یا زخمی شدند.

خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن گزارش داد: صبح امروز (دوشنبه) روستای "المسقی" در بخش "السده" واقع در استان "اب" گلوله باران شد که به گفته منابع محلی، شماری از غیرنظامیان یمن به خاطر هدف قرار گرفتن خانه های خود کشته و یا زخمی شدند.

 منابع یمنی اعلام کردند که هیچ موقعیت نظامی در نزدیکی این روستا وجود ندارد. 

بر اساس این گزارش جنگنده های عربستان صبح امروز همچنین دوباره فرودگاه بین المللی "الحدیده" در غرب یمن را چند ساعت پس از حمله به پادگان پدافند هوایی در نزدیکی آن هدف قرار دادند.
حمله هوایی به استان "عدن" نیز افزایش یافته و منابع نظامی یمن از 30 حمله هوایی در 24 ساعت گذشته به بندر عدن و چند حمله هوایی به مناطق "کریتر"، "العریش" و "جزیره العمال" و جاده های میان استان های عدن، "ابین" و "الضالع" سخن گفتند.

همچنین خبرنگار العالم در استان "صعده" گزارش داد: صعده روز گذشته  شاهد حمله هوایی گسترده جنگنده های عربستان بود که پادگان "الجمهوری"، مرکز ارتباطات و برج های شبکه ارتباطات در "جبل العبله" را شامل شد.

"وادی لیه" در استان "حیدان" نیز در معرض گلوله باران و موشک باران متجاوزان عربستانی بود و منطقه "الغور" در "غمر" نیز که از مناطق مرزی است هدف گلوله باران قرار گرفت که شماری از شهروندان یمنی کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

همچنین پل میان منطقه حیدان و الملاحیظ در تلاش به منظور گسترش محاصره استان صعده هدف جنگنده های متجاوز عربستانی قرار گرفت.

گزارش خبرنگار العالم درباره تلفات و خسارات وارده به عربستان در استان "نجران" نیز حاکیست، 13 انبار مهمات، 32 کانتینر و چند تانک عرستان نیز از سوی رزمندگان یمنی هدف قرار گرفته و در آتش سوختند و بیش از 15 سرباز عربستانی در اثر این حملات کشته و دهها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین نیروی زمینی عربستان در 19 عملیات برای بازپس گیری موقعیت "المناره" با شکست مواجه شد و شماری از سربازانش کشته و یا زخمی شدند.

خبرنگار العالم از "تعز" نیز گزارش داد، ارتش یمن همچنان سرگرم نبرد در این استان جهت پاکسازی تروریست ها می باشد که در محله های مسکونی موضع گرفته اند؛ همچنین نبرد جهت پاکسازی استان عدن به ویژه محله های المعلی و کریتر و اطراف فرودگاه این شهر ادامه دارد.  

بر اساس این گزارش، استان عدن در وضعیت انسانی مصیبت باری به سر می برد و کالاهای اساسی به خاطر محاصره شدید نیروهای متجاوز عربستان نایاب شده و خطوط تدارکات و انتقال مواد غذایی و مشتقات نفتی نیز در این استان هدف قرار گرفته است.   

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها