دو گاف عامیانه در یک دیدار شاهانه!+فیلم

چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 - 13:18

العالم - دستگاه جدید پادشاهی عربستان در جریان سفر پادشاه مغرب به این کشور مرتکب دو گاف عمده شد که از چشم دوربین های خبری پنهان نماند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ،در اولین مورد فعالان عربستانی فیلمی را از سیلی خوردن یک عکاس خبرنگار از رئیس سابق مراسم تشریفات پادشاه این کشور در جریان یکی از ملاقاتهای رسمی منتشر کردند.

در این فیلم، "محمد بن عبد الرحمن الطبیشی" یک عکاس خبرنگار را هنگام پوشش خبر استقبال سلمان عبدالعزیز پادشاه عربستان از همتای مغربی خود محمد ششم ، سیلی می زند.

این عکاس خبرنگار، هنگام دست دادن دو پادشاه از رئیس سابق مراسم تشریفات دربار عربستان سیلی خورد. انتشار این  فیلم، با موجی از خشم و اعتراض در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

پادشاه عربستان به تازگی در فرمانی الطبیشی را از ریاست مراسم تشریفات دربار برکنار کرده و "خالد بن صالح العباد" را جایگزین او کرد.

دردومین ویدئوی منتشر شده از دیدار پادشاه مغرب ازریاض، فرمانده گارد سلطنتی عربستان سعودی ، هنگام استقبال رسمی ازشاه مغرب ، امیر رشید بن الحسن برادر پادشاه مغرب را با دست به طریقی غیر معمول به سمت دیگری می کشد و در مسیر سان دیدن از نیروهای گارد، خود برجای او و پشت سر سلمان قرار می گیرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها