تشکر رئیس جمهور سوریه از حمایت های ایران

تشکر رئیس جمهور سوریه از حمایت های ایران
چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 - 21:39

رئیس جمهور سوریه از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از مردم و دولت سوریه در نبرد با تروریست ها تشکر کرد.

خبرنگار شبکه العالم از دمشق گزارش داد، " بشار اسد " روز چهارشنبه در دیدار "علاء الدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در دمشق گفت، تروریست ها و حامیان آنان با جنگ علیه سوری ها نخواهند توانست که مقاومت مردم سوریه را تضعیف کنند.

بشار اسد و بروجردی دراین دیدار درباره موضوع های مختلف از جمله روابط دوجانبه ، تحولات بحران سوریه و راه های مبارزه با تروریسم گفتگو کردند.

خبرنگار العالم تأکید کرد که سفر بروجردی به دمشق حامل این پیام بود که ایران از مقاومت سوریه در برابر تروریسم حمایت می کند و جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای با غرب از مقاومت چشم پوشی نخواهد کرد.

بروجردی درجمع خبرنگاران در دمشق گفت که سفر به سوریه با هدف رساندن این پیام بوده است که حملات و تبلیغات رسانه ای علیه سوریه دروغین بوده است، و ایران همواره درکنار دولت و مردم سوریه بوده و خواهد ماند.

وی از مقاومت و ایستادگی ارتش سوریه در نبرد با تروریسم به ویژه در شهر جسر الشغورتمجید کرد و گفت موضوع مذاکرات هسته ای با غرب ، موضوعی متفاوت با حمایت از حق و مقاومت است.

"فاديا ديب" رئيس کمیسیون روابط خارجی درمجلس سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت، هم پیمانان سوریه همواره در مواضع خود ثابت قدم هستند و این سفر درمرحله بسیار مهم از پیروزی های ارتش عربی سوریه و پیشروی نیروهای سوری در قلمون و جسر الشغور روی داده است.

پربیننده ترین خبرها