رییس پلیس سابق دبی خشم سعودیها را برانگیخت

رییس پلیس سابق دبی خشم سعودیها را برانگیخت
يکشنبه 27 ارديبهشت 1394 - 11:12

العالم - مطالب منتشره توسط "ضاحی خلفان" رییس پلیس سابق دبی در توییتر خشم بسیاری از فعالان اینترنتی به ویژه در عربستان را بر انگیخت.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از مطالب منتشره توسط ضاحی خلفان که خشم فعالان اینترنتی و نویسندگان عربستانی را به دنبال داشت، دفاع از "علی عبدالله صالح" رییس جمهوری یمن علی رغم مشارکت امارات در عملیات به اصطلاح "طوفان قاطعیت" به فرماندهی عربستان بود.  

موضوع دیگر در مطالب خلفان، شکست عربستان در فرماندهی ائتلاف علیه یمن و شکست جنگ علیه انصار الله بود که باعث شد وزیر خارجه امارات فوری به آن پاسخ دهد.

مطلب سومی که خلفان در توییتر به آن پرداخته این است که "ورود به جنگ با کشورهای شکست خورده باعث شکست می شود، جنگ های آمریکا در افغانستان، عراق، سوریه و دیگر کشورهای منطقه" که نشان می دهد وی شکست جنگ علیه انصارالله در یمن را پیش بینی کرده و خواستار راهکار مسالمت آمیز است.

مطلب بعدی پیرامون انتقاد از "اخوان المسلمین" در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به ویژه "محمد مرسی" رییس جمهوری برکنار شده مصر بود تا جایی که خواستار آن شد که اعضای اخوان المسلمین به مدت دو سال برای بازپروری در آسایشگاه روانی بستری شوند.

وی از اعضای اخوان خواسته بود ضمن توبه، به حماقت های خود اعتراف کنند که به نام دین اقدام به خشونت و جنایت کردند.

یاد آور می شود که "شیخ محمد بن راشد آل مکتوم" حاکم دبی سال 2013 ضاحی خلفان را که بیش از 30 سال رییس پلیس دبی بود، برکنار و به جای وی سرلشگر "خمیس مطر المزینه" را تعیین کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها