بازتاب دستاوردهای حزب الله در رسانه های صهیونیست

بازتاب دستاوردهای حزب الله در رسانه های صهیونیست
يکشنبه 27 ارديبهشت 1394 - 11:50

العالم - دستاوردهای مقاومت لبنان در منطقه قلمون صهیونیستها را از عملکرد مقتدرانه حزب الله در سوریه، به تأمل واداشت.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "الون بن دیفید تحلیلگر مسائل راهبردی و نظامی شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: خبرنگار خبرگزاری رویترز به همراه عناصر حزب الله در عملیات پاک سازی منطقه قلمون حضور داشت.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین برنامه تصاویر خبرنگار رویترز را در این باره پخش کرد.

بن دیوید گفت: حزب الله در کنار ارتش لبنان از رخنه کردن عناصر القاعده و داعش در اراضی لبنان ممانعت می کند.

خبرگزاری رویترز در گزارشی تصریح کرد که این پیروزی‌ها دستاوردی مهم برای دولت دمشق در مقابل مخالفان مسلح بود

رویترز با اشاره به اینکه حزب الله دارای قدرت قابل توجهی است تاکید کرد که این گروه لبنانی به متحدی حیاتی برای دولت سوریه در طی 4 سال گذشته تبدیل شده‌ است.

این خبرگزاری انگلیسی با اذعان به اینکه نیروهای سوری و حزب الله توانستند بلندترین نقطه در القلمون را به کنترل خود درآورند، تاکید کرد که کنترل براین بلندی‌ها مرحله اصلی نبرد در القلمون بوده و از قول مقامات نظامی سوری گزارش داد که نیروهای ارتش تروریست‌ها را تعقیب خواهند کرد.

رویترز در ادامه این گزارش با اشاره به اینکه براساس اعلام دیدبان حقوق بشر سوریه تنها 4 نیروی حزب الله در درگیری‌های القلمون کشته شده‌اند اذعان کرد که این گروه لبنانی از توان بالای آتش در حمله به مناطق تحت کنترل مخالفان مسلح برخوردار است که همین مسئله شورشیان را وادار به فرار کرد.

طی روزهای گذشته نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت موفق شدند کنترل بزرگ‌ترین پایگاه نظامی گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» در منطقه غرب القلمون را در دست گیرند.

پربیننده ترین خبرها