بازداشت متهمان سرقت از شاهزاده سعودی در پاریس

بازداشت متهمان سرقت از شاهزاده سعودی در پاریس
دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 - 20:32

پلیس فرانسه 9 نفر را به اتهام دست داشتن در حمله به کاروان شاهزاده سعودی و سرقت خودروی این کاروان به همراه 250 هزار دلار وجه نقد در یکی از خیابان‌های پاریس، بازداشت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، دزدان ناشناس تابستان گذشته به خودروی یک شاهزاده سعودی هنگام حرکت از یک هتل مجلل در خیابان شانزه لیزه به سمت فرودگاه لوبورژه از فرودگاه های شهر پاریس پایتخت فرانسه حمله کرده بودند.

دزدان درحمله به این کاروان، یکی از ده خودروی این کاروان را به سرقت برده و 250 هزار دلار پول را به همراه مدارک دیپلماتیک به سرقت بردند.

یک منبع پلیس به خبرگزاری فرانسه گفت که مظنونان دراطراف پاریس بازداشت شده اند.

پلیس فرانسه اعلام کرده بود که 5 تا 8 نفر با استفاده از دو خودروی بی ام وی در این حمله شرکت داشته اند. این افراد، اولین خودروی این کاروان را با سه سرنشین ربودند. بعداً خودروی ربوده شده پیدا شد و یکی از دو خودروی سارقان هم در روستایی واقع در فاصله 40 کیلومتری پاریس یافت شد که درآتش سوخته بود. دراین عملیات به کسی آسیب نرسید.

پلیس عملیات حمله را غیرطبیعی دانسته و تاکید کرده بود که دزدان اطلاعات دقیقی درباره قربانیان داشته اند.

عبدالعزیز بن فهد شاهزاده سعودی یکی از پسران فهد بن عبدالعزيز شاه سابق است که کاروان خودروهای او مورد حمله قرار گرفت و بعدا مشخص شد که این شاهزاده هنگام حمله در فرودگاه بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها