جزئیات جدید درباره حمله تروریستی در قطیف + فیلم

جمعه 1 خرداد 1394 - 18:10

یک فعال سیاسی عربستانی در گفتگو با شبکه العالم تأکید کرد که انفجار تروریستی در این استان توسط شخصی روی داد که لباس پاکستانی به تن داشت.

"مصطفی عبد" روز جمعه از شهر "القدیح" در استان قطیف عربستان به شبکه خبری العالم گفت: در این حمله تروریستی حدود 20 نفر شهید و حدود 100 نفر نیز مجروح شدند.
وی افزود: بیمارستان مرکزی استان قطیف در اطلاعیه ای از شهروندان خواسته است کسانی که گروه خونی (-B) دارند، برای اهدای خون به این بیمارستان مراجعه کنند.
مصطفی عبد خاطرنشان کرد: هنگام نماز جمعه یک مرد سعودی که لباس پاکستانی به تن داشت، داخل مسجد شد و خودش را منفجر کرد.
وی تأکید کرد: این حمله در این برهه زمانی، اقدامی تحریک آمیز و طایفه ای بود؛ چند روز پیش یکی از همین افراد در صفحه تویتر خود نوشته بود که قصد دارد در شهر "القدیح" دست به انفجار بزند.
این فعال سیاسی عربستانی با اشاره به کوچک بودن وسعت شهر القدیح که نزدیک دمام قرار دارد، اظهار داشت: حضور نهادهای امنیتی در شهر القدیح بسیار اندک است.
مصطفی عبد تأکید کرد: شمار قابل توجهی از نیروهای امینتی پس از این انفجار به شهر القدیح اعزام شدند؛ و از ورود عکاسان و خبرنگاران به مسجد و حتی بیمارستان جلوگیری می شود.
وی خاطرنشان کرد که به دلیل شمار بسیار زیاد مجروحان، احتمال افزایش تعداد شهدا وجود دارد.

ظهر امروز یک تروریست با پوشیدن کمربند انفجاری خودش را در مسجد "امام علی (ع)" که در شهرستان "القدیح" در منطقه قطیف (شرق عربستان) قرار دارد، منفجر کرد.

پربیننده ترین خبرها