نجاتِ محاصره‌شدگان بیمارستان جسرالشغوردرسوریه

نجاتِ محاصره‌شدگان بیمارستان جسرالشغوردرسوریه
جمعه 1 خرداد 1394 - 18:21

ارتش سوریه، افراد محاصره شده در بیمارستان منطقه جسر الشغور در را نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه برای نجات افراد محاصره شده در بیمارستان منطقه جسر الشغور که در حومه ادلب وقع شده است، نیروهای خود را به همراه پشتیبانی هوایی، به این منطقه فرستاد و توانست افراد محاصره شده در این بیمارستان را نجات دهد.

از سوی دیگر، تلویزیون سوریه اعلام کرد که جنگنده ها و بالگردهای ارتش سوریه به عناصر مسلح تروریست در جبل الزاویه حمله کردند و آن ها را هدف قرار دادند.

خبرنگار شبکه العالم نیز تاکید کرد که ارتش سوریه، مخفی گاه های عناصر مسلح را در جنوب تل مسحره و روستای صمدانیۀ غربی واقع در ریف قنیطره هدف قرار داد و شماری از تروریستهای جبهه النصره را به هلاکت رسانده، جنگ افزارها و خودروهای نظامی آنان را منهدم کرد.

بر پایه این گزارش، واحد توپخانۀ ارتش سوریه نیز تروریست های مستقر در تل عنتر واقع در ریف درعا را هدف قرار داد. علاوه بر این، نیروهای ارتش سوریه نیز در منطقه  المنشیه و جاده السد در درعا، با تروریست های گروه موسوم به ارتش آزاد درگیر شدند و 4 تن از آنان را به هلاکت رساندند.

خبرنگار شبکه العالم همچنین از حملۀ توپخانه ای ارتش سوریه به مخفی گاه های عناصر مسلح در بخش صوران واقع در منطقه اعزاز و همچنین الشامر، حندرات، منطقه حی بنی زید در شهر حلب خبر داد و خاطر نشان کرد که واحد توپخانه، منطقه حی کرم القاطرجی در شهر حلب را نیز گلوله باران کرد.

ارتش سوریه همچنین، شماری از عناصر تروریست را در حندرات و اطراف دانشکده هوایی واقع در شرق شهر حلب و دو روستای خان العسل و عندان در حومه جنوب غربی حلب به هلاکت رساند.

در این میان، گروه های تروریست اعتراف کردند که در حملات ارتش سوریه، دستکم 40 تن از عناصر آن ها از جمله "عبدالکریم العبد" سرکرده گروهک موسوم به گردان های ابوعماره وابسته به گروه مسلح "الجبهه الشامیه" به هلاکت رسیدند.

26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها