پارتی بازی سعودی‌های داعش برای انفجار !

پارتی بازی سعودی‌های داعش برای انفجار !
جمعه 1 خرداد 1394 - 18:58

عناصر سعودی داعش در سوریه و عراق جایگاه متمایز و رشک برانگیزی در تشکیلات ابوبکر بغدادی دارند. آنها با دست بردن در فهرست عناصر مشتاق جنایت، نزدیکان و دوستان خود را در اولویت قرار می دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از منابع رسانه ای شکایتهای مطرح شده علیه عناصر سعودی داعش در سوریه و عراق بیانگر آن است که آنها با وجود آنکه صف درازی از عناصر انتحاری را در اختیار دارند، ردیف اول این صف  را به انحصار خود درآورده اند،. و دیگر عناصر گروه با هزار مصیبت و مکافات می توانند خود را منفجر کنند.
به گفته مجله آمریکایی "فارن پالیسی" یکی از سرکردگان داعش به نام ابوسلطان داغستانی که ظاهرا در آنجا اسم و رسمی به هم زده گفته است که اعضای عربستانی داعش در فهرست علاقمندان به انجام عملیات انتحاری دست برده و آن را به نفع خود تغییر می دهند.
روزنامه انگلیسی "تایمز" نیز در شماره امروز (جمعه) با جزئیات بیشتری به همین مطلب اشاره کرده است.

در این روزنامه آمده است یک سرکرده داغستانی گروههای افراطی شکوائیه ای را در یک سایت روسی زبان وابسته به این گروهها به نام Qonah منتشر کرده است.

وی احمد شاتایف نام دارد و در داعش به احمد شیشانی (چچنی) معروف است. وی در ضمن فرمانده گروه به اصطلاح یرموک در سوریه است. 
روزنامه تایمز آورده است که شاتایف شخصا گزارش داده است سعودی ها فهرست عوامل انتحاری را در اختیار گرفته و به انحصار خود درآورده اند و با راه انداختن باندبازی و واسطه گری، اقوام خود را در صف اول قرار داده اند.

وی ماجرای یک انتحاری را تعریف می کند که مدتها در سوریه انتظار نوبت خود برای انجام عملیات انتحاری مانده است اما این انتظار فایده ای نداشت. تا اینکه تصمیم می گیرد به عراق برود در آنجا هم مدت طولانی در انتظار می ماند و همان داستان سوریه برایش تکرار می شود.
خلاصه این داعشی صبور! پس از سه ماه انتظار بیفایده برای کشتن و مردن ناامید و سرخورده به سوریه برمیگردد تا سرگذشت خود را برای احمد شاتایف تعریف کند. و او هم این درد دل را با ابوسلطان در میان می گذارد. 

پربیننده ترین خبرها