قدردانی بشار اسد از سربازان جسرالشغور

قدردانی بشار اسد از سربازان جسرالشغور
شنبه 2 خرداد 1394 - 10:20

رئیس جمهور سوریه در تماس با فرمانده سربازانی که در بیمارستان جسر الشغور تحت محاصره بودند از فداکاری های این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بشار اسد" دیروز (جمعه) در تماس با سرلشکر "محمود صبحه" گفت: شما با قهرمانی های خود نماینده همه سربازان ارتش عربی سوریه شدید... مقاومت و پایداری کردید زیرا شکست و تسلیم را نمی شناسید.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) خاطرنشان کرد که اسد به سربازان سوری تأکید کرد: توکل شما به خداوند و اطمینان از دوستانتان در ارتش برای رفع محاصره از شما نشانگر ماهیت این ارتش و اعتماد به نفس و قهرمانی آن است.
وی افزود: زندگی شما و همراهانتان و تک تک سربازان ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی همیشه مهمترین چیزی است که به آن فکر کرده و خواهیم کرد... شما با شجاعت خود زیباترین حماسه ها را رقم زدید و تلاش شما برای نجات یاران مجروحتان به دنیا نشان داد که اخلاق چه جایگاهی در ارتش سوریه دارد.
سرلشکر صبحه نیز در پاسخ بشار اسد گفت: ما نیز متقابلا به شما درود می فرستیم و از طرف خودم و سربازان بیمارستان جسرالشغور از توجه مستقیم شما به ما و پیگیری وضعیت ما تشکر می کنیم.
این فرمانده سوری خاطرنشان کرد: از همه همرزمان خود که از ما حمایت کردند و در طول مدت مقاومت ما و مقابله با تروریست ها به ما روحیه دادند نیز تشکر می کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها