دیپلمات صهیونیست: از رود اردن تا مدیترانه مال ماست !

دیپلمات صهیونیست: از رود اردن تا مدیترانه مال ماست !
شنبه 2 خرداد 1394 - 12:51

معاون جدید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، همه اراضی واقع در حد فاصل رود اردن تا دریای مدیترانه را متعلق به این رژیم دانست و برای اثبات ادعای خود به نوشته هایی یهودی درباره داستان خلقت استناد کرد !

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "تزیپی هوتوویلی" در ویدیویی که روز گذشته از وی منتشر شد، به دیپلمات ها و کارمندان وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس گفت: مطرح کردن این موضوع که تمامی این سرزمین مال ماست اهمیت دارد، ما نباید به خاطر این که به اینجا آمده ایم، از کسی عذرخواهی کنیم.

"هوتوویلی" از اعضای جدید لیکود است که بنیامین نتانیاهو وی را به کار گرفت و پس از رسیدن به معاونت وزیر امورخارجه، در کابینه جدید وی را در همین پست ابقا کرد.

وی را از نسل تندروهای حزب لیکود می دانند که مخالف ایجاد کشور مستقل فلسطین و حتی مخالف به رسمیت شناختنِ سرزمین تاریخی فلسطین هستند و به تنها چیزی که می اندیشند، "اسرائیلِ بزرگ" است که محدودۀ آن، بر اساس بافته های تلمودی، از نیل تا فرات است.

هوتوویلی، در سخنرانی خود از خاخامی فرانسوی به نام "روشی" نام برد که مدعی بود تورات، با داستان خلقت آغاز می شود و به آن جا می رسد که "اگر ملت های جهان نزد شما آمدند و به ما گفتند: شما دزدید و سرزمینِ دیگران را اشغال کرده اید، باید به آن ها بگوییم این سرزمین، ملکِ خداست و خواست خدا بر آن قرار گرفته است که آن را از شما بگیرد و به ما بدهد." !!!

26

پربیننده ترین خبرها