یمنی‌ها اسرار شاهزادگان سعودی را فاش کردند + عکس

یمنی‌ها اسرار شاهزادگان سعودی را فاش کردند + عکس
يکشنبه 3 خرداد 1394 - 13:12

یکی از کارشناسان امنیت اطلاعات که مرتبط با حکومت آل سعود است، به حمله ارتش سایبری یمن و هک شدن سایت اینترنتی وزارت خارجه عربستان اذعان کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالله العلی" کارشناس امنیت اطلاعات سعودی گفت: گروهی به نام "ارتش الکترونیک یمن" سایت اینترنتی وزارت امور خارجه عربستان را هک کرده است.
العلی در صفحه تویتر خود، هک شدن سایت وزارت خارجه عربستان را " گسترده " توصیف کرد و نوشت : گروه ارتش الکترونیک یمن هم سایت اینترنتی وزارت امور خارجه و هم سایت های کنسولگری های عربستان را به صورت گسترده هک کرده است.
العلی همچنین اعلام کرد که انصارالله حتی سایت های اینترنتی شاهزادگان و سفیران عربستان را نیز هک کرده اند، که در قبال این فاجعه نباید سکوت کرد. 
یمنی ها پس از هک کردن سایت اینترنتی وزارت خارجه عربستان برخی از مدارک محرمانه را فاش کردند.

انتشار مدارک محرمانه سوء نیت حکومت عربستان را در قبال یمن به خصوص در سال 2014 نشان می دهد.
"نایف بن عبدالعزیز" ولیعهد سابق عربستان در یکی از این مدارک محرمانه از انتشار اخبار متناقض درباره تغییر دیدگاه "علی محسن الاحمر" در قبال انصارالله ابراز نگرانی کرده است. 
"علی محسن الاحمر" مرد شمارۀ 2 دوران حکومت علی عبدالله صالح، رییس جمهوری پیشین یمن، و یکی از بنیانگذاران حزب " اصلاح " بود و از طرفداران آل سعود و گروه های سلفی یمن محسوب می شود.

پیش از این نیز ارتش سایبری یمن با انتشار بیانیه‌ای ضمن رونمایی از اولین قربانیان حمله هکرهای خود اعلام کرد که هزاران سند فوق‌سری و اطلاعات تماس جاسوسان عربستان به دست سربازان سایبری یمن افتاده است.

ارتش سایبری یمن در اولین بیانیه رسمی خود، از هدف قرار گرفتن 3 وزارتخانه عربستانی خبر داده بود.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها