رژیم صهیونیستی بمب نوترونی روی یمن فروریخت

رژیم صهیونیستی بمب نوترونی روی یمن فروریخت
يکشنبه 3 خرداد 1394 - 19:37

العالم - یک کارشناس معروف آمریکایی فاش کرد که رژیم صهیونیستی، با اعزام جنگنده هایی رنگ شده به رنگ جنگنده های سعودی، در بمباران یمن شرکت دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از خبرگزاری سبانت ، "گوردون داف" با افشای مشارکت رژیم صهیونیستی در تجاوز به یمن، گفت: حملۀ هفتۀ گذشته به منطقۀ "جبل نقم" توسط یک جنگندۀ (اسرائیلی) به وسیله بمب نوترونی صورت گرفت.

داف با انتشار گزارشی در پایگاه خبری روزنامۀ "وِترانس تودی" با ارائۀ دلایل و شواهد علمی دربارۀ بمبی که بر منطقه جبل نقم پرتاب شد، خاطر نشان کرد: این بمبِ نوترونی را یک جنگندۀ (اسرائیلی) که به رنگ جنگنده های سعودی رنگ شده بود، بر منطقه جبل نقم پرتاب کرد.

وی تاکید کرد: بمبی که جنگندۀ (اسرائیلی) بر جبل نقم انداخت، کلاسیک – 2 کیلویی – نبود و بسیار بیشتر از این وزن داشت.

داف خاطر نشان کرد: وقتی ویدیوی انفجار را با دوربین های تخصصی دیدم، متوجه شدم که در بمبِ پرتاب شده، نوترون به کار رفته است.

پایگاه خبری وترانس تودی فیلمی از لحظه انفجارِ بمب نوترونی که جنگندۀ رژیم صهیونیستی بر جبل نقم انداخت، منتشر و تاکید کرد که این ویدیو در تاریخ 20 ماه می جاری ضبط شده است.

گوردون داف، از کهنه سربازان نیروی دریایی آمریکاست که در جنگ ویتنام شرکت داشت و در زمان حاضر به عنوان دیپلماتی ارشد، از کارشناسان مهم بین المللی در زمینه سلاح های اتمی به شمار می رود. در حال حاضر موسسه اطلاعاتی خصوصی دارد و در خصوص مسائل امنیتی، با برخی کشورها همکاری می کند.

26

 

پربیننده ترین خبرها