همراهی دوربین العالم با نیروهای ارتش و بسیج در رمادی

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 18:50

الانبار (العالم) - ارتش و نیروهای مردمی عراق در عملیات پاکسازی مناطقی از شرق و جنوب رمادی از گروه تروریستی داعش، 18 نفر از آنان را کشتند که یکی از آنان "ابو مأمون" از سرکردگان مغربی الاصل داعش در استان "صلاح الدین" بود.

"وسام التمیمی" خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از استان الانبار گزارش داد، نیروهای عراقی از 3 محور به طرف رمادی پیشروی کرده و پس از انهدام خطوط داعش منطقه "المجره" را در جنوب شهر پس گرفتند.   
"جعفر الحسینی" سخنگوی نظامی گردان های حزب الله عراق به خبرنگار العالم گفت: نیروها از سه محور حمله کردند به ویژه از منطقه المجره در جنوب "الحبانیه".

الحسینی خاطرنشان کرد: نیروها پس از پاکسازی کامل منطقه المجره، راهی غرب شدند.
وی افزود: نیروها پس از پیشروی به "الخالدیه" در شرق رمادی ، داعش را از چند محور محاصره کردند که بدین ترتیب زمینه برای نابودسازی تدریجی تروریست ها آماده شد.

الحسینی تأکید کرد که نیروهای عشایر استان الانبار نیز در عملیات شرکت دارند.
"محمد مخلف آل شعبان" سخنگوی عشایر الانبار که در عملیات شرکت دارند، گفت: عشایر در کنار ارتش و گروه های مقاومت می جنگند و ما در نبرد الانبار به دنیا پیام می دهیم که با یکدیگر متحد هستیم.
"ناطق مکوطر" از اعضای بسیج مردمی به خبرنگار العالم تأکید کرد: دیشب همراه با گروه های مقاومت، بسیج مردمی و ارتش عراق وارد منطقه "عنکور یک" و امروز وارد منطقه "عنکور 2" شدیم.  

پربیننده ترین خبرها