آخرین تحولات عملیات الانبار از زبان فرماندهان

آخرین تحولات عملیات الانبار از زبان فرماندهان
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 20:20

فرماندهان ارتش و بسیج مردمی عراق از بازداشت 200 تروریست داعشی خبر دادند و حملات هوایی آمریکا را بی فایده دانستند و اعلام کردند که فقط ارتش ، بسیج مردمی و عشایر تروریست ها را سرکوب می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "قاسم محمد صالح" فرمانده عملیات الانبار روز سه شنبه در کنفرانسی خبری گفت: فرمانده کل نیروهای مسلح دستور آمادگی برای آزادسازی همه مناطق و شهرهای اشغالی استان الانبار را صادر کرده است .
صالح گفت: ارتش در تلاش است شهر رمادی را از سمت جنوب و غرب محاصره و از رسیدن نیرو و تجهیزات به دست دشمن از طریق صحرای استان الانبار جلوگیری کند.

وی افزود: نیروهای ارتش هنگام پاکسازی محور العطور – الطاش تلفات سنگینی را به دشمن وارد کردند، و بیش از 200 تروریست خارجی دستگیر شده اند.
" فالح العیساوی " رئیس کمیته امنیتی شورای استان الانبار نیز در کنفرانسی خبری تأکید کرد: حملات هوایی آمریکا که از 8 ماه پیش آغاز شده ، کمکی به سرکوب داعش نکرده است زیرا این حملات هیچ تغییری در اوضاع استان الانبار ایجاد نکرده است بلکه ارتش عراق متحمل تلفات و خساراتی شده است و داعش محدوده فعالیتش را گسترش داده است و کنگره آمریکا نیز اذعان می کند که 75 درصد هواپیماهای آمریکایی بمب ها و موشک های خود را فرو نمی ریزند و شلیک نمی کنند.   
العیساوی خاطرنشان کرد: امروز برای آزادسازی خاک کشور از تروریست ها باید به فرزندان عراق متکی باشیم.
"کریم النوری" سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراق نیز در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: هیچ عملیاتی نباید بدون مشارکت یکی از 3 طرف یعنی " ارتش ، بسیج مردمی و عشایر" اجرا شود . 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها