زبان تهدید ولیعهد عربستان در دیدار با خانواده شهدای قطیف؟+فیلم

چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 19:19

العالم - ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی هنگام اعتراض عضو یکی از خانواده های شهدای انفجار مسجد امام علی(ع) در القدیح تهدید کرد که با افرادی که در نقش حکومت ظاهر شوند برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "محمد بن نایف بن عبدالعزیز" دردیدار با خانواده های قربانیان مسجد القدیح گفت: دولت عربستان نقش خود را ایفا می کند و هر کسی بخواهد خود این نقش را ایفا نماید، بازخواست می شود.

این موضوع هنگامی مطرح شد که عضو خانواده یکی از قربانیان به ولیعهد عربستان گفت: ما می گوییم اگر حکومت نقش خود را ایفا نکند، (با عرض پوزش جناب شاهزاده)، شریک جرم است.

شاهزاده محمد بن نایف به وی هشدار داد، "ببین ، گوش کن، می دانم که احساساتی هستی، تو را سرزنش نمی کنیم اما حکومت نقش خود را ایفا می کند، هر کسی بخواهد نقش حکومت را ایفا نماید، مورد بازخواست قرار خواهد گرفت، حکومت، حکومت باقی می ماند و امنیت را در برابر هر کسی که بخواهد آن را نقض کند، برقرار خواهد کرد، اجازه دهید با حکومت ید واحده باشیم. " 

شهروند سعودی گفت که منظورش شبکه های ماهواره ای تکفیری است که برنامه های آن با پول حکومت عربستان پخش می شود.

انفجار القدیح نزدیک شهر "القطیف" عربستان به شهادت 21 نمازگزار شیعه و مجروح شدن دهها نمازگزار دیگر منجر شد.   

نهادهای عربستان، شیوه های تربیتی و شبکه های طایفه ای آن به خشونت دامن زده و خطبای مساجد نیز مردم را به قتل پیروان اهل بیت (ع) تحریک می کنند.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود، عربستان به خاطر حمایت فکری، تبلیغاتی، سیاسی، مادی و عملی از قاتلان، کوتاهی در حفظ امنیت شهروندانش در منطقه الشرقیه و تحریک طایفه ای و نژادی علیه آنان در تریبون ها و رسانه های گروهی مسئول این جنایت پلید است.

حزب الله در این بیانیه همچنین تاکید کرد که حامیان اندیشه تکفیری تروریستی اهداف دشمنان امت اسلام را اجرا می کنند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها