اذعان صهیونیستها به همدستی با تروریستها درسوریه

اذعان صهیونیستها به همدستی با تروریستها درسوریه
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 22:42

العالم - نشریه صهیونیستی هاآرتص فاش کرد علی رغم سیطره تروریست ها بر مناطق مرزی سوریه با اراضی اشغالی، این رژیم از جانب این گروهها احساس خطر نمی کند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این نشریه درباره تحولات میدانی اخیر سوریه و پیامدهای آن برای تل آویو نوشت: با توجه به برعکس شدن اوضاع در مناطق جنوب سوریه، اسرائیل در مرزهای شمالی خود در جولان احساس خطر نمی کند زیرا در برهه اخیر توانسته با تروریست هایی که بر مناطق آن سوی مرز مشترک سیطره دارند به توافق های مستقیم و غیرمستقیم برسد.

به نوشته هاآرتص بر اساس این توافق ها اراضی اشغالی از حمله تروریست ها در امان هستند اما منابع امنیتی اسرائیل به تحلیلگر هاآرتص گفتند که وجود این توافقنامه ها به معنای طولانی مدت بودن آن نیست چون امکان دارد شرایط اسرائیل بعد از سیطره کامل گروه های تندرو بر مناطق مرزی بدتر شود هرچند که حمله آنان به مواضع تل آویو را بعید دانستند.

منابع امنیتی اسرائیلی درباره اخباری که رسانه های انگلیس در خصوص تجهیز گروه های تروریستی در سوریه با کمک و هماهنگی چندین کشور از جمله عربستان، ترکیه و قطر منتشر شد، افزودند: این کشورها اخیرا درباره لزوم متحد کردن گروه های تروریستی علیه ارتش سوریه به توافق رسیده بودند.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز چند روز پیش خاطرنشان کرد که پیش بینی های دستگاه اطلاعاتی حاکی است که حکومت بشار اسد هنوز در برابر فشارهای میدانی از سوی گروه های مسلح مقاومت می کند و با وجود خساراتی که در برهه اخیر متحمل شده فرضیه سقوط آن که توسط برخی رسانه ها مطرح شده، بعید به نظر می رسد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها